اونس طلا2336.13
مظنه14,861,000
18 گرم3,430,600
ارزش سکه33,481,833
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000
گزارش آگهی

سایت گرین چنج تاپ چنج l مروری بر صرافی گرین چنج | Green Change

صرافی گرین چنج چیست و چه ارتباطی با تاپ چنج دارد؟

امروزه تجارت آنلاین به یک کسب و کار فراگیر در کل جهان تبدیل شده است. بازارهای آنلاین به دلیل سودهای کلانی که به سرمایه گذاران خود اعطا می کنند، از محبوبیت بی سابقه ای برخوردار هستند. به همین خاطر روز به روز پلتفرم های معاملاتی جدیدتر، بروکرها و صرافی های دیجیتالی بیشتری به بازار افزوده می شوند.

در این بین، برخی از این پلتفرم ها با ارائه خدمات بهتر نسبت به سایر رقبا، معامله گران را به سمت خود جذب کرده و از محبوبیت بیشتری بهره مند می شوند. صرافی تاپ چنج (tcpay) و صرافی گرین چنج به آدرس greenchange.io، دو نمونه از پلتفرم های محبوب جهانی هستند. اگر شما نیز می خواهید بدانید که گرین چنج چیست؟ چه تفاوتی با تاپ چنج دارد و چطور باید در این صرافی فعالیت کرد ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید و همچنین برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت های معتبر مانند معامله گر بیت bitcryptotrader.com مراجعه نمایید.

وب سایت گرین چنج یکی از هزاران صرافی ارز دیجیتال است که خدمات مربوط به کریپتو را به علاقه مندان این حوزه ارائه می دهد. این وب سایت همانند تمامی صرافی های آنلاین، خدماتی همچون واریز (Deposit) برداشت (Withdraw) و تبادل رمزارزها را ارائه می دهد. بسیاری از افراد تازه وارد در حوزه ارزهای دیجیتال، دو وب سایت گرین چنج و تاپ چنج را با یکدیگر اشتباه می گیرند. در حالی که این دو وبسایت متفاوت بوده و در زمینه های مختلفی نیز فعالیت می کنند.

درواقع تاپ چنج یکی از شناخته شده ترین وب سایت های فعال در زمینه خدمات مربوط به ارزهای الکترونیکی است و از سابقه فعالیت طولانی مدتی برخوردار می باشد. این وب سایت در ابتدا خدمات کریپتو و تبادل رمزارزها را نیز ارائه می داد، اما پس از مدتی به دلیل افزایش متقاضی در این زمینه تصمیم گرفت خدمات رمزارزها را در یک پلتفرم اختصاصی ارائه دهد. گرین چنج همان پلتفرم اختصاصی ایست که خدمات کریپتویی تاپ چنج را ارائه می دهد. از همین روی می توان گفت گرین چنج یک صرافی ارز دیجیتال است که زیرمجموعه وب سایت تاپ چنج به شمار می رود.

مشخصات کلی سایت صرافی گرین چنج + جدول

سایت صرافی گرین چنج در زمینه خرید و فروش و تبادل رمزارزها فعالیت می کند. این صرافی در سال 2021 توسط وب سایت تاپ چنج تاسیس شد. از خدمات اصلی این صرافی می توان به خرید و فروش ارز دیجیتال، تبدیل رمزارز، اندیکاتورهای کریپتو و گیم پلی، اینفوگرافی و اخبار رمزارزها اشاره کرد. در ادامه برخی از مهم ترین مشخصات سایت گرین چنج را برای شما عزیزان لیست کرده ایم:

بررسی سایت صرافی گرین چنج

مشخصات وب ‌سایت گرین چنج
نام کامل صرافی گرین چنج (green change)
سال تاسیس 2021
دفتر مرکزی قبرس
توسعه دهندگان وب سایت تاپ چنج (TC Pay)
آدرس وب سایت گرین چنج greenchange.io
زمینه فعالیت ارز دیجیتال
پشتیبانی از زبان فارسی این وب سایت دارای زبان فارسی نیست، اما چت پشتیبانی گرین چنج به زبان فارسی وجود دارد.
خدمات مربوط به پشتیبانی وب سایت چت زنده، چت در واتس اپ و تلگرام، ایمیل، تلفن، تیکت
اعتبار صرافی از آنجاکه تاپ چنج برای سال هاست که یک ارائه دهنده خدمات مالی به طور ایمن است، می توان گفت گرین چنج نیز از اعتبار خوبی برخوردار می باشد.
آموزش دارای آموزش های کریپتویی و ارائه اخبار روز ارزهای دیجیتال.
احراز هویت (KYC) دارد
رابط کاربری رابط کاربرپسند و ساده
امنیت دارای احراز هویت دو عاملی و آپشن ضد فیشینگ (Anti-phishing)
کیف پول اختصاصی دارای کیف پول چند امضایی به نام GC
خدمات وب سایت واریز و برداشت ارز دیجیتال، کیف پول الکترونیکی، تبادل رمزارزها، ارائه اندیکاتورهای کریپتویی، دارا بودن اموزش های کاربردی، ترید ارزهای دیجیتال و بازار اسپات.

آیا وب سایت صرافی گرین چنج معتبر است؟

سایت گرین چنج یکی از صرافی های نوظهور کریپتویی است و هنوز نتوانسته اهداف سرمایه گذاری مورد نظر خود را به طور کامل اجرا کند. با این حال در رابطه با معتبر و ارزشمند بودن این صرافی، باید بگوییم که گرین چنج اعتبار خود را از وب سایت تاپ چنج می گیرد. وب سایت تاپ چنج یکی از قوی ترین پلتفرم های معاملاتی جهانی محسوب می شود و میان تریدرها، از شهرت بالایی برخوردار است. از همین روی می توان گفت به دلیل نظارت تاپ چنج بر روی وب سایت گرین چنج، این صرافی از اعتبار خوبی برخوردار می باشد. از سوی دیگر سایت گرین چنج تمرکز زیادی بر روی امنیت داشته و روش های کاربردی همچون احراز هویت دو عاملی، کیف پول چند امضایی و ابزار ضد فیشینگ را به حساب های خود اختصاص داده است.


عکس از صفحه اصلی سایت گرین چنج و تاپ چنج به زبان انگلیسی

پشتیبانی گرین چنج | آیا وب‌سایت گرین چنج از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟

پیش از هر چیزی باید بگوییم که ارائه خدمات پشتیبانی سایت گرین چنج، در سطح بالایی انجام می شود و رضایتمندی کاربران را جلب کرده است. این صرافی از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشد که از طریق تماس تلفنی، چت زنده، چت در واتس اپ و ایمیل انجام می شود. با این حال، برخی از سرمایه گذاران ایرانی کنجکاو هستند بدانند آیا وب ‌سایت گرین چنج از زبان فارسی پشتیبانی می کند؟ در این باره باید بگوییم که سایت گرین چنج در گذشته از زبان فارسی پشتیبانی می کرد و معامله گران ایرانی می توانستند هنگام ورود به وب سایت گرین چنج، زبان پلتفرم را به فارسی تغییر داده و تمامی خدمات را به صورت فارسی دریافت کنند.

بعدها با توجه به تحریم ها و فشار از سوی سازمان های بین المللی، زبان فارسی از این پلتفرم حذف شد و در حال حاضر تنها زبان انگلیسی در آن پشتیبانی می شود. البته شایان ذکر است خدمات مربوط به پشتیبانی این وب سایت به زبان فارسی در دسترس می باشد و شما می توانید به زبان فارسی سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید.

مزایا و معایب سایت گرین چنج

مانند هر پلتفرم معاملاتی دیگری، سایت گرین چنج نیز از مزایا و معایبی برخوردار است که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم:

مزایای وب سایت گرین چنج

پشتیبانی از چت فارسی

تحت نظارت یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی جهان، یعنی تاپ چنج

امکان تبدیل دلار به ارز دیجیتال و بالعکس

امنیت بالا

دارای کیف پول اختصاصی GC

ارائه قابلیت احراز هویت

مناسب برای معاملات اسپات

ارائه آموزش های کریپتویی در زمینه های مختلف

ارائه اخبار روز دنیای ارزهای دیجیتال

ارائه خدمات واریز، برداشت و تبادل رمزارزها

معایب وب سایت گرین چنج

عدم پشتیبانی از زبان فارسی در محیط پلتفرم

پشتیبانی از تعداد کمی از رمزارزها

عدم ارائه بازار فیوچرز

آموزش ثبت نام در سایت صرافی گرین چنج | گرین چنج ورود

برای ثبت نام در پلتفرم معاملاتی گرین چنج، تنها کافی است مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

وارد وب سایت گرین چنج به آدرس www.greenchange.io شوید.

از نوار بالایی سایت، بر روی گزینه (sign up) کلیک کرده تا به صفحه ثبت نام وارد شوید.

در کادر مورد نظر آدرس ایمیل خود را وارد کرده و سپس تیک پذیرش قوانین گرین چنج (Accept GC terms and conditions) را بزنید.

بر روی گزینه ثبت نام (Register) کلیک کنید تا یک کد تأیید به ایمیل شما ارسال شود.

کد تایید گرین چنج را از ایمیل شخصی خود برداشته و وارد کادر مقابل کنید، سپس بر روی گزینه (Confirm) کلیک کنید.

در این مرحله شما باید اطلاعات درخواست شده از سوی وب سایت گرین چنج را در فیلد مرتبط پر کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، ملیت یا کشور و رمز امنیتی که می خواهید برای حساب خود انتخاب کنید، می شود.

نکته مهم: گرین چنج فعالیت کاربران ایرانی را محدود نمی کند و شما می توانید گزینه کشور ایران را در فیلد انتخاب کشور (Country) انتخاب نمایید:

رفع مشکل وارد کردن رمز برای حساب گرین چنج

توجه داشته باشید شما باید رمز حساب خود را به طوری انتخاب کنید که توسط سایت گرین چنج تایید شود. اگر رمز مورد نظر شما در کادر مربوط به (password) پذیرفته نمی شود، باید رمز را طبق قوانین زیر انتخاب کنید:

رمز انتخاب شده باید بین 8 تا 32 کاراکتر باشد.

حداقل یک حرف بزرگ در پسورد وجود داشته باشد.

حداقل یک عدد در پسورد وجود داشته باشد.

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، بر روی گزینه (Create An Account) کلیک کنید.

در این بخش گاهی از شما خواسته می‌شود که اثبات کنید ربات نیستید، به همین خاطر مواردی که در عکس از شما خواسته شده را در تصویر تیک بزنید.

مراحل ثبت نام شما به پایان رسیده است.

سخن پایانی

صرافی گرین چنج که در واقع صرافی زیر مجموعه تاپ چنج می باشد را می توان به اعتبار تاپ چنج صرافی مناسبی جهت خرید و فروش ارز دیجیتال دانست. البته نداشتن تنوع خدمات و عدم ارائه معاملات فیوچرز، از جذابیت های آن نسبت به سایر صرافی های دیگر کم کرده است. با این حال می توان گفت، این صرافی از نظر اعتبار و کیفیت، ارائه خدمات مناسب و دارا بودن امنیت بالا صرافی خوبی برای فعالیت در این حوزه به شمار می رود.


خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد