اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانکداری خصوصی و اقتصاد کشورهای مختلف

با این وجود برخی از بانکداران روند صعودی نرخ طلا را مداوم ندانسته و اعلام میکنند که به زودی نرخ ارزهای اصلی ارزش واقعی خود را بدست خواهند آورد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، نامشخص بودن اوضاع اقتصادی و نگرانی های مربوط به رشد نرخ تورم موجب عصبانیت سرمایه گذاران و سردرگمی آنان شده است.
با این وجود برخی از بانکداران روند صعودی نرخ طلا را مداوم ندانسته و اعلام میکنند که به زودی نرخ ارزهای اصلی ارزش واقعی خود را بدست خواهند آورد.

براساس این گزارش، قیمت طلا در سال جاری تا کنون به میزان 22 درصد افزایش یافته است.
بی ثباتی بازارهای ارز و نگرانی های مربوط به کسری بودجه آمریکا و اروپا، موجب افزایش تقاضا برای این فلز به عنوان یک ذخیره مالی امن و معتبر برای سرمایه گذاران بوده است.
مدیران بانکهای خصوصی براین باورند که طلا همچنان در بازارهای جهانی یکه تازی میکند و این فلز زرد رنگ به عنوان جایگزین خوبی بوده است.
روسای بانکداری خصوصی در نیویورک اعلام کرد: در حال حاضر اکثر سرمایه داران تمام توجه خود را معطوف بازار طلا کرده اند، فقط به این خاطر که از ضرر و زیان نوسانات مربوط به ارزش ارزی دوری کنند.
با این اوضاع ما نمیتوانیم سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاریهای کلان کنیم، به همین دلیل سعی میکنیم تا به دنبال سیاستهای پولی خوبی برای آنان باشیم.

برپایه این گزارش، قیمت طلا درپی افزایش تقاضا رشد چشمگیری داشت و نگرانی های مربوط به مخارج دولت و گسترش بدهی ها، موجب افزایش نرخ تورم می شود و این سرعت رشد بر بهای کالاها تاثیرگذار خواهد بود.
بزرگرتین صندوق بین المللی حمایت از مبادلات طلا SPDR اعلام کرد: بهای طلا در سال جاری حدود 21 درصد افزایش یافته و این در حالیست که از سال 2008 تاکنون نرخ طلا بیش از 50 درصد رشد کرده است.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد