اونس طلا2314.09
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه شبکه تلویزیونی اینترنشنال از نظر جمهوری اسلامی ایران، تروریستی است، گفت: هیچ گروه و رسانه تروریستی و فردی که خشونت را ترویج می‌کند در امان نخواهد بود و حمایت کشورهای مختلف از آنها باعث نخواهد شد که ایران از اهداف و اقدامات امنیتی تهاجمی خود دست بردارد.

به گزارش سایت طلا،حجت‌الاسلام و المسلمین «سیداسماعیل خطیب» در گفت‌وگویی درباره همکاری‌های ایران با کشورهای همسایه در حوزه اطلاعاتی گفت: با کشورهای همسایه تبادل، رابطه، رفت‌وآمد و حتی تفاهنامه‌های مکتوب اطلاعاتی خوبی وجود دارد که امیدواریم گسترش پیدا کند.

وزیر اطلاعات ضمن تشکر از دستگاه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی همسایه، گفت: اخیرا شاهد بهره‌برداری از خاک کشور دوست و همسایه ترکیه برای برخی اقدامات براندازانه علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم که امیدواریم در این تعاملات همچون ۲ سال گذشته خوب عمل کنیم و همکاری خوب دو سال گذشته با رئیس سابق اطلاعات ترکیه و وزیر خارجه کنونی این کشور، موضوعات مورد نظر حل و فصل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب افزود: این همکاری را با پاکستان و دیگر کشورها هم انجام دادیم و با همسایگان در بحث‌ها اطلاعاتی همکاری خوبی داریم.

وی درباره میزبانی کشورهای مختلف از منافقین هم گفت: هر کشوری و مبدایی که به دشمنان خشونت‌زا و کسانی که افکار و اقداماتی را دنبال می‌کنند که در مفهوم عرف بین‌الملل تروریسم شناخته می‌شود، را حمایت کند در امان نخواهد بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال از نظر ایران، شبکه تروریستی است، گفت: وظیفه و ماموریت داریم که نسبت به هر اقدام تروریستی که نسبت به کشور و ملت ایران وجود دارد، هر مکان و زمانی که تشخیص دادیم اقدام مناسب انجام دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب تاکید کرد: هیچ گروه و رسانه تروریستی و هر کسی که خشونت را ترویج می‌کند در امان نخواهد بود. حمایت کشورهای مختلف از آنها باعث نخواهد شد که ایران از اهداف و اقدامات امنیتی تهاجمی خود دست برداریم. این سیاستی است که با جدیت آن را ادامه خواهیم داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد