اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

روش انتقال اتریوم به کیف پول تراست والت چگونه است؟

همهٔ ما ترجیح می‌دهیم ماشینمان را درون پارکینگ بگذاریم تا این‌که آن را در کوچه رها کنیم. ازآن‌جایی‌که ماشین برای ما یک سرمایه است و پولی را بابت آن پرداخته‌ایم، بدیهی است که بخواهیم از آن محافظت کنیم.

همهٔ ما ترجیح می‌دهیم ماشینمان را درون پارکینگ بگذاریم تا این‌که آن را در کوچه رها کنیم. ازآن‌جایی‌که ماشین برای ما یک سرمایه است و پولی را بابت آن پرداخته‌ایم، بدیهی است که بخواهیم از آن محافظت کنیم. همچنین از اطلاعات کارت بانکی خود حفاظت می‌کنیم و یا اگر مقداری طلا به‌عنوان سرمایه‌گذاری خریده باشیم، آن‌ها را در محیطی امن نگه‌داری خواهیم کرد. این‌ها ساده‌ترین مثال‌هایی هستند که از نحوهٔ نگه‌داری سرمایه در زندگی روزمره می‌بینیم. پیرو این مسئله بدیهی است که برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال خود نیز به‌دنبال یک کیف‌پول مطمئن باشیم تا امنیت آن را تضمین کنیم. اگر به فکر خرید اتریوم هستید، این مقاله را دنبال کنید تا با تراست والت بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با کیف‌پول محبوب تراست والت

تراست والت یکی از محبوب‌ترین کیف‌پول‌های نرم افزاری دنیاست که طی چندین سال گذشته توانسته است نظر بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا را به خود جلب کند. این کیف‌پول كه به‌عنوان کیف‌پول رمزنگاری رسمی بایننس شناخته می‌شود، تا حد زیادی از اعتبار صرافی برای رشد و پیشرفت استفاده کرده‌است. طبیعتاً کیف‌پول بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، شانس زیادی برای موفقیت دارد. البته ویژگی‌های گوناگون و کاربردی مانند پشتیبانی از تعداد بسیار زیادی رمزارز و پوشش دادن NFTها، ازجمله مزایایی هستند که تراست والت را اثبات کرده‌اند. در حال حاضر این والت گرم از ۴٫۵ میلیون دارایی پشتیبانی می‌کند.

این کیف‌پول به کاربران خود اجازهٔ دسترسی آسان به DApps را می‌دهد و آن‌ها می‌توانند به‌صورت ایمن، با یکدیگر تعامل داشته باشند. شما می‌توانید پس از تحلیل اتریوم، نسبت‌به خرید اتریوم و انتقال آن به تراست والت اقدام کنید. چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های تراست والت به شرح زیر است:

برخلاف اغلب کیف‌پول‌های ارز دیجیتال که از توکن‌های ERC_20 پشتیبانی می‌کنند، این والت طیف گسترده‌تری از ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد.

خرید اتریوم و سایر رمزارزها را می‌توانید به روش‌های مختلف انجام دهید. ازجمله آن‌ها می‌توان به Moonpay، simplex، Wyre و … اشاره کرد.

شما با استفاده از تراست والت می‌توانید از NFTها نیز نگه‌داری کنید.

انتقال بین تراست والت و سایر کیف‌پول‌ها بسیار آسان است.

برای استفاده از این کیف‌پول، نیازی به پرداختن هزینه و خرید اشتراک نیست. بااین‌حال ممکن است ملزم به پرداخت هزینهٔ شبکه شوید که بسته به ازدحام و تراکم شبکه متفاوت است.

نحوهٔ انتقال اتریوم از صرافی بایننس به تراست والت

پس از خرید اتریوم یا ارزهای دیجیتال دیگر، برای آن‌که امنیت دارایی خود را حفظ کنید، باید آن‌ها را به کیف‌پول خودتان انتقال دهید. به‌طورکلی کیف‌پول‌های سرد امنیت بیشتری را فراهم می‌کنند و برای اطمینان کامل از امنیت رمزارزها بهتر است از آن‌ها استفاده کنید. بااین‌حال تراست والت یکی از کیف‌پول‌های نرم‌افزاری است که سطوح بالایی از امنیت را ارائه می‌کند. در ادامه به‌عنوان نمونه، صرافی بایننس را برای شرح نحوهٔ انتقال ارز پس از خرید اتریوم انتخاب کرده‌ایم. مراحلی که گفته می‌شوند را یک‌به‌یک انجام دهید تا ETHها از صرافی به کیف‌پول منتقل شوند:

ابتدا وارد اپلیکیشن تراست والت شوید و روی گزینهٔ اتریوم کلیک کنید. می‌بینید که نام ارز با قیمت اتریوم به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شوند. گزینهٔ receive (به معنای دریافت)، برای انتقال اتریوم به کیف‌پول استفاده می‌شود. کد و بارکدی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید توسط گزینهٔ انتقال یا کپی آن را منتقل کنید.

در مرحلهٔ دوم باید وارد صرافی شده و بسته به نحوهٔ خرید اتریوم، یک گزینه را انتخاب کنید. در گوشهٔ سمت راست بالای صفحه، wallet را انتخاب کرده و اگر خرید اتریوم را با ارز فیات یا اسپات انجام داده‌اید، بر روی fiat and spot و اگر به‌صورت p2p آن‌ها را خریده‌اید، بر روی funding wallet کلیک کنید.

از میان ارزهای موجود، ETH را پیدا کرده و سپس «برداشت» را انتخاب کنید.

پس از آن‌که برداشت را انتخاب کردید، پنجره‌ای مقابل شما باز می شود که باید آدرس تراست والت را در آن جای‌گذاری کرده و سپس ERC20 را به‌عنوان شبکه انتخاب کنید. پس از آن مبلغ را وارد کرده و روی گزینهٔ برداشت کلیک کنید.

در مرحلهٔ بعد، تاییدیه به ایمیل یا شماره موبایل شما ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید. با فشردن گزینهٔ تکمیل، انتقال صورت می‌گیرد.

پس از طی کردن این پنج مرحله، سابقهٔ برداشت صرافی را بررسی کرده و کیف‌پول تراست والت خود را نیز چک کنید. به همین راحتی پس از خرید اتریوم می‌توانید آن را به کیف‌پول تراست والت منتقل کنید.

آیا تفاوت زیادی در روش انتقال از صرافی‌های دیگر وجود دارد؟

انتقال از سایر صرافی‌ها به تراست والت نیز به همین شکل انجام می‌شود و تفاوت زیادی میان آن‌ها وجود ندارد.‌ کافیست آدرس کیف‌پول را از درون برنامه کپی کرده و در سایت صرافی جای‌گذاری کنید. دانلود تراست والت از وب‌سایت رسمی و منابع معتبر و همچنین مراجعه به صرافی‌های قابل‌اعتماد، امنیت خرید اتریوم و همچنین انتقال آن را تضمین می‌کنند.

برای خرید اتریوم خوب است قیمت اتریوم را به‌صورت مداوم مدنظر داشته و در زمان مناسب، نسبت‌به خرید آن اقدام کنید. در اغلب صرافی‌ها، ویدئوهای آموزشی برای نحوهٔ انتقال ارز به کیف‌پول وجود دارند. در صورت وجود تفاوت‌های جزئی، در این ویدئوها از آن‌ها مطلع خواهید شد.

کلام آخر

درنهایت ذکر این نکته ضروری است که انتخاب کیف‌پول مناسب کاملاً به خودتان بستگی دارد. اگر حجم زیادی دارایی را نگه‌داری می‌کنید و قصد دارید هزینهٔ قابل‌توجهی نیز بابت تهیهٔ کیف‌پول بپردازید، کیف‌پول‌های سخت‌افزاری انتخاب مناسبی هستند. اما اگر یک کیف‌پول ایمن نرم‌افزاری می‌خواهید که قابلیت‌های مطلوبی نیز داشته باشد، تراست والت مناسب شماست. همچنین لازم است پس از تحلیل اتریوم و بررسی قیمت اتریوم، آن را خریداری کنید. اقدامات آگاهانه در دنیای کریپتو شما را به نتایج مطلوبی خواهند رساند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد