اونس طلا2337.71
مظنه14,961,000
18 گرم3,453,700
ارزش سکه33,707,133
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

خبر مهم و فوری؛ اینترنت در این ساعت‌ها محدود می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برخی از استان‌ها در یک ساعت خاصی، یکسری محدودیت ها اعمال می شود که عموم مردم این محدودیت ها را احساس نمی کنند.

به گزارش سایت طلا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برخی از استان‌ها در یک ساعت خاصی، یکسری محدودیت ها اعمال می شود که عموم مردم این محدودیت ها را احساس نمی کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در برخی از استان ها در یک ساعت خاصی، یکسری محدودیت ها اعمال می شود که عموم مردم این محدودیت ها را احساس نمی کنند.

عیسی زارع‌پور قطعی یا کندی اینترنت در روزهای اخیر را رد کرد و اظهار داشت: در روزهای اخیر هیچ کسی با قطعی یا کندی اینترنت رو به رو نشده است. ما در حال توسعه و ارتقای شبکه و نصب برخی از تجهیزات جدید هستیم تا ۵۰ درصد به ظرفیت شبکه مادر مخابراتی کشور تا پایان سال اضافه کنیم.

وی اضافه کرد: در برخی از استان ها در یک ساعت خاصی در نیمه شب ها، یکسری محدودیت ها اعمال می شود که اصلاً عموم مردم این محدودیت ها را احساس نمی کنند. ممکن است که بخشی از کاربران که ساعت ۲ نصف شب بیدار هستند در یک نقطه خاصی کندی اینترنت را احساس کنند، اما این احساس عمومی نیست.

آقای زارع‌پور تأکید کرد: برای اینکه ظرفیت شبکه را افزایش دهیم، مجبوریم به برخی از نقاط، زمان خاموشی دهیم، ولی شاید در حد یک صدم ظرفیت کل شبکه باشد که عموم مردم آن را احساس نمی کنند.

وی تصریح کرد: اخیراً پس از اینکه افت بسیار ناچیز سرعت اینترنت در برخی از مناطق رخ داد، عده ای سریع عنوان کردند که «مانور قطع اینترنت» است و می خواهند اینترنت را قطع کنند، به همین دلیل تأکید کردم کندی یا قطعی احتمالی اینترنت در برخی از مناطق به منظور ارتقای شبکه را حتماً از قبل به مردم اطلاع رسانی کنند تا شائبه ها از بین برود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد