اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رکورد 1340 دلار در هر اونس نرخ طلا

اعلام بانک مرکزی ژاپن مبنی بر کاهش نرخ بهره بانکی به حدس وگمانهای سرمایه گذاران نسبت به کند شدن رشد اقتصادی دامن زده و همین موضوع یکی از دلایل رشد مجدد نرخ طلا بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، در روز گذشته سهام های وال استریت از جمله، داوجونز، نزدک و اس اند پی با افزایش همراه بودند.
اعلام بانک مرکزی ژاپن مبنی بر کاهش نرخ بهره بانکی به حدس وگمانهای سرمایه گذاران نسبت به کند شدن رشد اقتصادی دامن زده و دولتها را مجبور به گسترده کردن عملیات نجات اقتصادی میکند. ولی با وجود نگرانیهای موجود، سرمایه گذاران بازار طلا را رها نکرده و آنجا را معتبرترین مکان برای سرمایه های خود میدانند.

براساس این گزارش، بهای طلا مجددا به رکورد جدیدی رسید و سطح 1340 دلار در هر اونس را به ثبت رساند.
نرخ مس به بالاترین حد خود از ماه ژوئیه 2008 تاکنون رسید.
بهای نفت نسبت به پنج ماه گذشته در برابر افت شدید ارزش دلار به بالاترین سطح رسید.
دیدگاه مثبت سرمایه گذاران نسبت به چشم انداز اقتصادی روز به روز ضعیف تر میشود و این وضعیت نابسامان آنان را تحت فشار قرار داده است و روز به روز بر نگرانیهای آنان می افزاید.

این گزارش حاکیست، تشویق ایالات متحده به افزایش بخش خدمات داده ها، کاهش نرخ بهره بانک مرکزی ژاپن و تصمیم بانک مرکزی استرالیا مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره بانکی این منطقه، باعث شده تا معامله گران اقدام به افزایش سرمایه های خود با کالاهای ارزشمندی همچون طلا، نفت وغیره کنند و از ارزهای بی ارزش فاصله بگیرند.

برپایه این گزارش، Bucky Hellwig ، معاون ارشد رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرد: امروز در مورد چاپ پول و تزریق آن به بازارها و پرداخت بدهی ها به نتیجه خواهیم رسید.
وی افزود: تزریق دلار برای کوتاه مدت در برابر داراییهای گران قیمت، موثر خواهد بود ولی پس از مدتی مشکلات اقتصادی چند برابر خواهد شد، به همین دلیل باید به فکر ایجاد سیاستهای مالی جدیدی بود.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد