اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استقبال پوتین از رهبر کره شمالی + فیلم

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از کیم جونگ اون رهبر کره شمالی که به پایگاه فضایی وستوچنی روسیه رسیده است، استقبال کرد.

به گزارش سایت طلا ، پوتین رئیس جمهور روسیه که ساعتی پیش به محل دیدار با رهبر کره شمالی رسیده بود دقایقی قبل در پایگاه فضایی وستوچنی روسیه با رهبر کره شمالی دیدار و از وی استقبال کرد.

رهبر کره شمالی از پوتین به خاطر دعوت از وی به روسیه برای بازدید از این کشور علیرغم مشغله کاری تشکر کرد.

رئیس جمهور روسیه نیز ضمن خوش آمد گویی به رهبر کره شمالی، از دیدن وی ابراز خوشحالی کرد.

منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در سفر به روسیه بر اهمیت روابط راهبردی بین پیونگ یانگ و مسکو تاکید کرد.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفته است که اولین سفر وی به روسیه در نزدیک به چهار سال گذشته نشان دهنده اهمیت روابط راهبردی دو کشور بود.

بر اساس این گزارش، کیم جونگ اون گفت که سفر او به فدراسیون روسیه تجلی آشکار موضع حزب کارگران کره و دولت کره شمالی است که اهمیت روابط راهبردی پیونگ یانگ و مسکو را در اولویت قرار داده است.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی پیش تر اعلام کرده بود که کیم جونگ اون رهبر این کشور یکشنبه بعدازظهر با قطار شخصی از پیونگ یانگ عازم روسیه شده است و گروهی از اعضای حزب حاکم و مقام‌های دولتی و نظامی وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

خبرگزاری کره شمالی بامداد سه‌شنبه تصاویری از مراسم بدرقه کیم را منتشر کرد و گروهی از مقام‌های ارشد این کشور در این مراسم حضور داشتند.

دولت کره شمالی بامداد چهارشنبه ورود کیم جونگ اون رهبر این کشور به شهر مرزی خاسان در خاک فدراسیون روسیه را تائید کرد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین دوشنبه ضمن اعلام اینکه با کیم در مسکو دیدار خواهد کرد، گفت که این دیدار مفصل خواهد بود.

وی افزود: این دیدار ممکن است طی چند روز آینده برگزار شود. این یک دیدار مفصل با گفت‌ وگوها میان هیات‌های دو کشور خواهد بود. همچنین یک شام رسمی نیز برگزار می‌شود. این شام به میزبانی رئیس جمهور روسیه به افتخار رهبر کره شمالی برنامه‌ریزی شده است.

هفته گذشته آمریکا از احتمال سفر کیم جونگ اون به روسیه به منظور بررسی توافق احتمالی برای ارائه تسلیحات به مسکو خبر داد. کاخ سفید گفت که مذاکرات تسلیحاتی بین روسیه و کره شمالی به طور فعال در حال پیشرفت است.

کاخ سفید از پیونگ یانگ خواست که به روسیه تسلیحات ارائه ندهد یا آنها را به مسکو نفروشد.

پت رایدر سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) روز دوشنبه در یک نشست مطبوعاتی به خبرنگاران گفت که ارائه تسلیحات و تجهیزات به روسیه فقط به تداوم این جنگ بیهوده (مناقشه اوکراین) کمک می‌کند و منجر به مرگ اوکراینی‌های بی‌گناه بیشتری می‌شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد