اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد ۴۶۰۰ واحدی شاخص در معاملات امروز

بازار سهام سومین روز کاری هفته را مشابه روزهای قبل با ارزش معاملات پایین و متعادل به پایان رساند.

به گزارش سایت طلا،بازار سهام سومین روز کاری هفته را اگرچه کم حجم و با ارزش معاملات پایین به پایان رساند، اما نسبت به روز های گذشته بسیار متعادل تر بود و اکثر سهام بازار در محدوده صفر تابلو معامله می شدند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 4600 واحدی به 2 میلیون و 127 هزار واحد رسید، همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 3200 واحدی به ارتفاع 718 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «شستا»، «خودرو» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «خاور» و «بپاس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «ثامان» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «فن افزار» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 21 شهریور ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 400 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 228 نماد در محدوده مثبت و 185 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 165 نماد در محدوده مثبت و 140 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد