اونس طلا2338.03
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

اسم عجیب و غریب که ایلان ماسک برای فرزند یازدهمش گذاشت!

طبق گزارشات، ایلان ماسک صاحب یازدهمین فرزند خود شده و اسمی غیر معمول برای او انتخاب کرده است.

به گزارش سایت طلا، طبق گزارشات، ایلان ماسک صاحب یازدهمین فرزند خود شده و اسمی غیر معمول برای او انتخاب کرده است.

ثروتمندترین مرد جهان و گرایمز، خواننده کانادایی، تصمیم گرفته‌اند که خبر به دنیا آمدن پسرشان را مخفی نگه دارند. این ادعا در کتابی با موضوع زندگی‌نامه مالک شبکه اجتماعی X، توییتر سابق، ذکر شده است.

اطلاعات بسیار کمی در مورد کوچک‌ترین فرزند آن‌ها وجود داشته و اشاره‌ای به سن او نشده است. با این حال، می‌دانیم که نام یازدهمین فرزند ایلان ماسک، «تکنو مکانیکوس» بوده و با نام «تاو» شناخته می‌شود.

ماسک اکنون صاحب ۱۱ فرزند از سه زن مختلف بوده و تاو، سومین فرزند او با گرایمز است.

این زوج نام اولین فرزند خود را که در ماه مه ۲۰۲۰ به دنیا آمده، X Æ A-12 گذاشتند، اما سپس مجبور شدند که آن را به X Æ A-Xii تغییر دهند. سال بعد، صاحب دومین فرزندشان، اگزا دارل (Y) شدند. این زوج در سال ۲۰۲۱ از هم جدا شده اما گفته‌اند که می‌خواهند همچنان بچه دار شوند و به گفته گرایمز «حداقل سه یا چهار فرزند می‌خواهند».

این خواننده کانادایی در مورد جداییشان در شبکه‌های اجتماعی گفته است: «من و ایلان دوباره از هم جدا شدیم، اما او بهترین دوست و عشق زندگی من است. زندگی و هنر من برای همیشه متعلق به ماموریتم خواهد بود.»

ماسک از همسر سابقش، جاستین ویلسون، شش فرزند دارد. آن‌ها اولین فرزندشان را در ۱۰ هفتگی‌ بر اثر سندروم مرگ ناگهانی نوزاد از دست داده‌اند.

در نوامبر ۲۰۲۱، ماسک صاحب دو فرزند دو قلو با شیون زیلیس، یکی از مدیران ارشد شرکت نورالینک شده که به تازگی نام آن‌ها، آژور (Azure) به معنای لاجوردی و استرایدر (Strider) به معنای جهنده، در این هفته فاش شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد