اونس طلا2314.65
مظنه14,771,000
18 گرم3,409,800
ارزش سکه33,279,063
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاهها اعلام شد/ حضور ورودی‌های جدید از هفته سوم مهر

وزیر علوم آغاز سال تحصیلی دانشگاهها را سوم مهرماه اعلام کرد و از حضور ورودی های جدید در دانشگاهها در هفته سوم مهرماه خبر داد.

به گزارش سایت طلا،محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جمع خبرنگاران درباره زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اظهار داشت: با توجه به اینکه اول مهرماه تعطیل است آغاز سال تحصیلی برای دانشگاه‌ها از سوم مهرماه خواهد بود.

وی افزود: این تاریخ برای وروردی‌های جدید دوره کارشناسی و دانشجو معلمانی که از سوی آموزش و پرورش قرار است پذیرفته شوند و مصاحبه‌های علمی و گزینش دارند، فرق می‌کند زیرا باید فرصتی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهیم تا این روند طی شود.

وزیر علوم تاکید کرد: چون امسال آزمون پذیرش دانشجویان به صورت دو نوبت برگزار شد و برای اولین بار تاثیرقطعی معدل را داشتیم و این اطلاعات با کمی تاخیر از آموزش و پرورش به سازمان سنجش ارسال شد، بالاجبار در خدمت ورودی‌های جدید از هفته سوم مهرماه خواهیم بود.

تفاوت بازگشایی دانشگاهها نسبت به سال گذشته

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: در سال گذشته و بعد از تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل شیوع کرونا برخی ساختارها آسیب دیده بود. برخی از خوابگاه‌های خودگردان تغییر کاربری داده بودند و آزمایشگاه‌ها، سلف سروریس‌ها و سالن‌های ورزشی دچار مشکلاتی شده بودند.

وزیر علوم ادامه داد: ارتباطات دانشجویان با کانون‌های فرهنگی، گروه‌ها، انجمن‌های علمی، تشکل‌های سیاسی و برنامه‌های فوق برنامه قطع شده بود که خوشبختاته با تجربه‌ای که از سال گذشته کسب شده در سال جدید ترمیم خواهد شد.

وی تاکید کرد: فوق برنامه‌هایی پیش بینی شده و در سال جدید سعی می‌کنیم یک برنامه جامع آموزشی، پژوهشی، هنری و فرهنگی را داشته باشیم. سعی می‌کنیم علاوه بر فعالیت‌های آموزشی و علمی برای 85 ساعت اوقات فراغت دانشجویان مان هم برنامه‌های متنوعی داشته باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد