اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اتهام زنی وزیر خارجه انگلیس به ایران در آستانه دیدار با نتانیاهو

وزیر خارجه انگلیس در آستانه دیدارش با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را متهم به تهدید امنیت منطقه ای کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از سایت العربی الجدید، جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه سفرش به سرزمین های اشغالی را برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی آغاز می کند. او همچنین در کرانه باختری اشغالی نیز با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار خواهد کرد.

برپایه این گزارش، کلورلی قرار است با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله در کرانه باختری اشغالی دیدار کند.

کلورلی همچنین با ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دیدار و از عملکرد سامانه پدافندی موسوم به "گنبد آهنین" این رژیم دیدن خواهد کرد.

او در سخنانی در آستانه سفر امروز خود گفت: انگلیس و اسرائیل با یکدیگر به طور مستحکم برای حفاظت از سلامت انگلیسی ها و اسرائیلی ها تلاش می کنند.

وی همچنین با اتهام زنی واهی به ایران گفت: ما متعهد به تجدید شراکت امنیتی مستحکم خود در مقابله با تهدیدهای غیرقابل قبول ایران هستیم.

برپایه این گزارش، وزیر خارجه انگلیس روز سه شنبه نیز در یک کنفرانس امنیتی بین المللی درباره چالش های امنیتی رژیم صهیونیستی و اراضی تحت کنترل تشکیلات خودگردان و نیز اهمیت طرح سازش موسوم به "دو دولتی" بحث و گفتگو خواهد کرد.

سایت العربی الجدید به نقل از یک بیانیه نوشت که کلورلی ایران را به زعم خود به "توانمند سازی تروریسم از طریق حمایت از حماس و جهاد اسلامی" متهم خواهد کرد.

وزیر خارجه انگلیس در جریان سفر به کرانه باختری اشغالی دیداری هم از اردوگاه آوارگان فلسطینی "الجلزون" خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد