اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دستور قالیباف برای بررسی علل حادثه معدن طزره + فیلم

رئیس مجلس گفت: به کمیسیون صنایع و معادن مجلس مأموریت می‌دهم تا علل وقوع حادثه معدن طزره را به‌سرعت و با توجه ویژه به قصور و تقصیرات احتمالی بررسی کند و گزارش آن را با فوریت در صحن ارائه کند.

به گزارش سایت طلا،محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20شهریور) گفت:در ابتدا درگذشت جانکاه ۶ کارگر زحمت‌کش در انفجار معدن زغال سنگ البرز شرقی در طرزه دامغان رابه خانواده آن عزیزان جامعه کارگری کشور آحاد ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم .


وی افزود: اینجانب به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ماموریت می‌دهم تا علل وقوع این حادثه را به سرعت با توجه ویژه به قصور و تقصیرات به خصوص در تامین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این چنینی و عنایت به اظهارات سایر کارکنان و شاهدان عینی مورد بررسی قرار دهدو گزارش آن را با فوریت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه کند این ضایعه تاسف بار باید تبدیل به فرصتی شود تا امنیت کارگران زحمتکش معادن مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف ادامه داد: همچنین به روح بلند دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی که به دست منافقان کوردل به شهادت رسید درود می‌فرستم . یاد و خاطره مفسر قرآن مبارز خستگی ناپذیر و اولین امام جمعه تهران حضرت آیت الله سید محمود طالقانی را به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات ایشان گرامی می‌داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان تاکید می‌کنم که باری دیگر حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین و افزایش جمعیت زائرین ایرانی بنابر آمارهای رسمی همچون گذشته ثابت کرد که پیوند قلبی ملت سربلند ایران و اهل بیت علیه السلام ناگسستنی و ابدی است بدخواهان ایران به این جمع‌بندی رسیده‌اند که تا عشق اهل بیت و امام حسین علیه السلام در دل مردم ما زنده است تسلط بر این آب و خاک ناممکن است.

وی ادامه داد: از مسئولان اجرایی کشور که با مدیریت شایسته بسیاری از مشکلات زائرین را نسبت به سال گذشته کاهش دادند و باعث رضایت مشهود مردم شدند تشکر می‌کنیم و امیدواریم در سال‌های آینده مشکلات باقیمانده مخصوصاً در حوزه حمل و نقل نیز برطرف شود .

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ملت مهمان نواز عراق نیز که بی‌اعتنا به اختلاف افکنی‌ها دشمنان اسلام و تشیع به بهترین وجه از تمام زائران استقبال کرده‌اند قدردانی ویژه‌ای داریم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد