اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قرمز پوشی شاخص کل بورس ادامه دار شد

شاخص کل بورس با ریزش ۵ هزار و ۹۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۶۳۳ واحدی قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا،امروز یکشنبه (۱۹ شهریور) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با افت هزار و ۷۹۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۸۱۰ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با ریزش ۵ هزار و ۹۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۶۳۳واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۳۹۹ میلیارد تومان رسید. فولاد، تاصیکو و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، سصفها و خگستر سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با افت ۲ هزار و ۱۰۷ واحدی روی پله ۷۱۴ هزار و ۷۰۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۲۳۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۳۹۹ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۱۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین شیمیایی و فرآورده‌های نفتی رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

اهرم، میدکو۲ و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپاسار۲ ، شستا و میدکو۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

سپدما، کارا۴ و کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، سپیدما و پاداش ۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد