اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این افراد وام مسکن ۲۰۰ میلیونی با سود ۵ درصد می‌گیرند

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن با نرخ سود ۵ درصد برای امسال تا ۱۰ روز آینده در هیئت دولت به تصویب خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد برای امسال تا ۱۰ روز آینده در هیئت دولت به تصویب خواهد رسید.

مجید جودی گفت: در حال حاضر تسهیلات ساخت مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان است که امیدوار هستیم برای امسال تا ۱۰ روز دیگر در هیئت دولت به تصویب برسد.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تا به امروز همکاری بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ساخت خوب بوده و طبق آخرین آمار‌های ارائه شده تا به امروز ۱۷۰ هزار نفر عقد قرارداد کرده‌اند.

او بیان کرد: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی هم با نرخ سود ۵ درصد است و در صورتی که میزان تسهیلات وام مسکن روستایی افزایش یابد سعی خواهیم کرد بار مالی چندانی به این بخش وارد نشود.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تاکید کرد: امیدوار هستیم تا ۱۰ روز دیگر با تصویب این تسهیلات در هیئت دولت شاهد تحقق یافتن هدف گذاری نوسازی و مقاوم سازی ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در روستا‌های کشور باشیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد