اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 شغل پر درآمد برای ایرانیان در کانادا

در ادامه 7 شغل پردرآمد برای ایرانیان در کانادا را معرفی می‌کنیم.

به گزارش سایت طلا، کانادا به‌دلیل برخورداری از وضعیت اقتصادی مطلوب، سطح رفاه اجتماعی بالا، کیفیت بالا زندگی و آرامش و امنیت همواره یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرت کاری افراد به‌شمار می‌رود. بسیاری از افراد فارغ از مدرک تحصیلی، می‌توانند صرفا باتجربه کاری، توانمندی و مهارتی که دارند، شغلی متناسب با استعداد و تجربه کاری خود بیابند. درآمد افراد در کانادا بر پایه شهری که در آن مشغول به کار هستند، میزان مهارت، مدرک تحصیلی و تجربه کاری و شرایط کاری از یکدیگر متغیر می‌شود.

در ادامه 7 شغل پردرآمد برای ایرانیان در کانادا را معرفی می‌کنیم.

آرایشگر زنانه

افراد بدون پرداخت هزینه زیاد و یا داشتن سرمایه خاص، تنها با استخدام در سالن‌های زیبایی این کشور می‌توانند در ماه درآمدی حدود 4 هزار دلار داشته باشند.

راننده

متقاضیان با اخذ گواهینامه و استخدام در شرکت‌های حمل و نقل می‌توانند به‌صورت متوسط درآمدی برابر با 5 هزار و 500 دلار کسب کنند.

پرستار بچه

تقاضا برای پرستار بچه همواره یکی از پرمتقاضی‌ترین مشاغل به‌شمار می‌رود. افراد در این موقعیت شغلی می‌توانند در طی یک ماه درآمدی برابر با 3 هزار و 500 دلار بدست بیاورند.

برنامه نویس

حقوق افراد در این موقعیت شغلی براساس میزان مهارت و توانمندی هر شخص از دیگری جدا می‌شود اما به‌طورکلی شروع درآمد ماهیانه در این شغل از 6 هزار و 500 دلار به بالا است.

کابینت ساز

یکی از پرسودترین و پرمتقاضی‌ترین مشاغل در کانادا برای این موقعیت شغلی است. افراد به‌صورت متوسط درآمدی برابر با 4 هزار دلار در ماه کسب می‌کنند.

سرپرست کارگاه عمرانی

تمامی فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری و عمران می‌توانند برای این موقعیت شغلی درخواست دهند، به‌شرط آن‌که در موقعیت شغلی سرپرستی کارگاه سابقه لازم را داشته باشند. افراد در ماه حقوقی برابر با 6 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

کارشناس فروش

کارشناسان فروش در کانادا با یک بازار کار عالی و فرصت‌های شغلی مناسب روبه‌رو هستند. افراد در موقعیت شغلی کارشناس فروش به‌صورت ماهیانه حقوقی برابر با 5 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد