اونس طلا2337.71
مظنه14,996,000
18 گرم3,461,800
ارزش سکه33,785,988
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

پشه های توالت را با این روش ناب کاربردی از بین ببرید + فیلم

دیگه نگران پشه های توالت نباش. چون ما اینجا هستیم تا شما را با راه و روش های آسان از بین بردن پشه ریز در خانه آشنا کنیم که زندگی بهتری را بدون این حشرات آزار دهنده تجربه کنید.

به گزارش سایت طلا، دیگه نگران پشه های توالت نباش. چون ما اینجا هستیم تا شما را با راه و روش های آسان از بین بردن پشه ریز در خانه آشنا کنیم که زندگی بهتری را بدون این حشرات آزار دهنده تجربه کنید. برخی از این روش ها کاملا تجربی و تست شده هستند و نتیجه فوق العاده ای داشته اند.

چگونه از شر پشه دستشویی خلاص شویم؟

بسته به میزان وجود لارو و پشه ریز توالت میتوانید از روش های طبیعی و شیمیایی برای خلاص شدن از شر آنها استفاده نمایید. در بسیاری از موارد با وسایل معمولی که در آشپزخانه شما پیدا می شود میتوان به سرعت از شر پشه های ریز در منزل خلاص شد.

راه های طبیعی از بین بردن پشه توالت

در برخی موارد به سادگی میتوان هم لارو مگس ریز دستشویی را از بین برد و هم از بازگشت دوباره آنها جلوگیری کرد. از این روش ها به عنوان تاکتیک و روش های آسان برای مدیریت آلودگی و تمیز نگه داشتن لوله های فاضلاب نیز میتوانید استفاده کنید.

1. ریختن آب جوش در لوله فاضلاب

ساده ترین راه از بین بردن پشه و مگس فاضلابی این است که آب جوش را با احتیاط 1 تا 2 بار در روز به مدت حدود یک هفته در فاضلاب بریزید. اگر اولین بار با ریختن آب جوش لوله پاکسازی نشد، این تکرار تضمین می کند که پشه های ریز فاضلاب بر نمیگردند.

این روش برای کشتن لارو پشه ها بسیار موثر است تا حشرات بالغی که میتوانند پرواز کنند.

لوله های پولیکا و پی وی سی ممکن است در اثر قرار گرفتن مکرر در معرض آب جوش آسیب ببینند، پس توصیه می شود از این روش برای لوله های فلزی استفاده کنید و یا برای لوله های از جنس پلاستیک کمتر استفاده شود.

2. ضد عفونی کردن فاضلاب با جوش شیرین، سرکه و نمک

ترکیب این مواد طبیعی محلولی می سازد تا به وسیله آن بتوانید لوله های فاضلاب را پاکسازی کنید و لارو پشه یا مگس ریز فاضلاب را در توالت یا حمام از بین ببرید. 1 فنجان نمک، 1 فنجان جوش شیرین و 2 فنجان سرکه را با هم ترکیب کرده و درون لوله فاضلاب توالت یا هر جایی که پشه ها دیده می شوند بریزید. اجازه دهید محلول یک شب بماند. صبح با ریختن آب جوش درون لوله هر چیز اضافی را بشویید.

برای موارد شدیدتر میتوانید مقدار مواد را اضافه کنید.

نمک و جوش شیرین را ابتدا اطراف لوله و درون لوله بریزید، سپس سرکه را روی آن ها اضافه کنید.

در مقدار زیاد ممکن است لوله های پی وی سی آسیب ببینند، اگر لوله پی وی سی دارید، سرکه را با آب گرم ترکیب کنید.

3. کشتن پشه ریز فاضلاب با آب، سرکه، شکر و مایع شوینده

بوی سرکه سیب برای پشه ها جذاب است و میتواند آنها را فریب دهد تا وارد یک تله مرگبار شوند. برای درست کردن تله ساده برای از بین بردن پشه های ریز توالت داخل یک ظرف یا شیشه کوچک چند قطره مایع شوینده، یک لیوان آب، سرکه سیب و شکر بریزید و روی آن را با نایلون بپوشانید. با یک خلال دندان چند سوراخ روی نایلون ایجاد کنید، ظرف را در نزدیکی لوله فاضلاب قرار دهید. پشه یا مگس ریز فاضلاب از طریق سوراخ وارد ظرف می شوند اما به تله میفتند و دیگر نمیتوانند فرار کنند.

برای جذب بیشتر از یک تکه میوه رسیده داخل ظرف استفاده کنید.

حتما چند قطره مایع شوینده را داخل ظرف بریزید تا فرار پشه ها سخت تر شود.

با یک ظرف سرکه سیب هم میتوانید این تله را ایجاد کنید. برای اینکار هیچ پوششی روی ظرف قرار ندهید و آن را نزدیک لوله فاضلاب به مدت یک هفته تا 10 روز قرار دهید.

4. به دام انداختن پشه ریز توالت با چسب

این یک روش ساده برای از بین بردن پشه های ریز توالت و به دام انداختن پشه های بالغ می باشد. نوار چسب را در طول شب روی لوله تخلیه فاضلاب قرار دهید (قسمت چسبنده رو به پایین باشد) تا پشه های بالغی را که اقدام به تولید مثل میکنند بگیرید. این کار را چند شب تکرار کنید چون مگس های فاضلابی در طول شب فعال تر می شوند.

5. تمیز کردن لوله فاضلاب با برس مخصوص

تمیز کردن لجن و رسوبات اطراف لوله فاضلاب بخصوص توالت، منبع غذایی پشه های ریز خانه را از بین می برد و از تخم گذاری اضافی آنها جلوگیری میکند. مقداری آب گرم را درون لوله فاضلاب بریزید و سپس با برس بلند یا فنر دستی اقدام به تمیز کردن کنید. این کار را تا جایی که میتوانید انجام دهید تا تخم ها، لارو ها و تجمع غذایی پشه ها را از بین ببرید.

هرچه برس لوله شما طولانی تر و انعطاف پذیرتر باشد، بتر است! اگر پشه ها در سینک ظرفشویی هم دیده می شوند، بهتر است سیفون زیر سینک را به خوبی تمیز یا تعویض کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد