اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ورود ۲۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران به بازار کار

ورود ۲۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران به بازار کاربذر افشان عنوان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران از سال ۹۶ تا کنون بیش از ۴۳۰ دانشجو تربیت کرده است که هرسال ۲۰ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب بازار کار می شوند.

به گزارش سایت طلا،نادر بذر افشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان داشت: ثبت نام و پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای ترم جدید مهرماه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور آغاز شده است.

ایشان ادامه داد: ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته از ۵ شهریور تا ۱۱ شهریور ماه و در مقطع کاردانی از ۷ تا ۱۳ شهریور انجام می شود.

وی افزود: مرکز آموزش علمی و کاربردی اتحادیه تهران در مقطع کاردانی در رشته های ساخت زیورآلات با دست، تراش سنگ های قیمتی، گوهر نشانی، مدیریت کسب و کار، ریخته گری، روابط عمومی، حسابداری امور مالی، طراحی گرافیک و در مقطع کارشناسی در رشته های طراحی زیور آلات، مدیریت کسب و کار، حسابداری امور مالی، مهندسی کسب و کار اینترنتی پذیرش دانشجو دارد.

ورود ۲۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه اتحادیه طلا و جواهر تهران به بازار کار

بذر افشان تصریح کرد: دانشگاه علمی و کاربردی اتحادیه طلاوجواهر تهران نقش مهمی در رشد علمی صنعت طلا و ارتقاء بخش آموزشی صنف داشته و از سال ۹۶ تا کنون بیش از ۴۳۰ دانشجو تربیت کرده است که حدودا ۲۰ درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه با معرفی و از طریق اتحادیه طلا و جواهر تهران هرسال جذب بازار کار می شوند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، نقره و سکه تهران اذعان داشت:‌ در حال حاضر ۸۰ تا ۹۰ درصد هزینه های دانشگاه توسط خود دانشگاه تامین می شود و دانشگاه تا کنون درآمد زایی نداشته است.

بخشی از اساتید دانشگاه طلا و جواهر تهران غیر صنفی هستند

وی با تاکید بر اینکه اکثر اساتید این مرکز آموزشی از متخصصین و کارشناسان صنف طلا و جواهر هستند که برخی از این اساتید به صورت داوطلبانه و رایگان آموزش های تخصصی را ارائه می دهند بیان داشت: تنها برخی از اساتید این مرکز غیر صنفی هستند که دروس غیر تخصصی را به صورت حق الزحمه ارائه می دهند.

بذر افشان بیان داشت: در مرکز آموزش علمی کاربردی طلا و جواهر اتحادیه تهران دوره های ۳۰ ساعته مدیریت خرده فروشی طلا، شناخت و فروشندگی سکه و .. برگزار می شود که اتحادیه به منظور تکمیل اطلاعات و رفع ضعف و آموزش و ارتقاء برخی رسته ها افراد را برای گذراندن این دوره ها معرفی و پس از گذراندن دوره های مهارتی و آموزشی گواهی پایان دوره معتبر اعطا می شود.

علاقمندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و شرایط جذب دانشجو و ثبت نام در دوره های آزاد مرکز علمی کاربردی طلاوجواهر تهران می توانند با شماره تلفن های ۷۷۶۰۴۶۵۹ و ۷۷۵۳۶۰۳۶ تماس بگیرند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد