اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهره جدید اولاف شولتس صدراعظم آلمان ! + عکس

صدراعظم آلمان روز دوشنبه تصویری به سبک دزدان دریایی از خود با چشم سیاه و کبودی‌های قرمز تیره در سمت راست صورتش منتشر کرد که نتیجه حادثه زمین‌خوردن وی زمان دویدن در آخر هفته بوده است.

به گزارش سایت طلا ،در شرایطی که رسانه‌های غرب به ویژه رسانه‌های جمهوری‌خواه آمریکا بارها درباره سلامت جسمی و ذهنی جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور گمانه‌زنی کرده‌اند، زمین خوردن صدراعظم آلمان حین ورزش خبرساز شده است.

منابع رسانه‌ای به نقل از منابع رسانه‌ای خود از برلین پایتخت آلمان خبر دادند که اولاف شولتز صدراعظم ۶۵ ساله این کشور، روز شنبه (دیروز) حین پیاده روی دچار سانحه شد.

به گزارش «بلومبرگ»، صدراعظم آلمان در نتیجه افتادن حین دویدن به صورت آهسته، زمین خورد و صورتش کبود شده است.

در نتیجه این سانحه، شولتز سفر کاری از قبل برنامه ریزی شده خود به ایالت هسن را لغو کرد. صدراعظم آلمان قرار بود یکشنبه (امروز) در یک جلسه عمومی با شهروندان «هرینگن» در ایالت هسن برگزار کند و همچنین در یک رویداد انتخاباتی حزب خودش (سوسیال دموکرات) شرکت کند.

سخنگوی دولت آلمان با بیان اینکه صدراعظم این کشور جراحت سطحی برداشته اعلام کرد که برنامه‌های هفته آینده اولاف شولتز شامل بازدید از نمایشگاه خودرو در مونیخ و سخنرانی روز چهارشنبه برای قانونگذاران پارلمان، به قوت خود باقی است و صدراعظم آلمان همچنین در نشست گروه ۲۰ در دهلی نو پایتخت هند شرکت خواهد کرد.

زمین خوردن صدراعظم آلمان در شرایطی خبرساز شده که از زمان آغاز به کار جو بایدن به عنوان رئیس‌جمهور، بارها رسانه‌های آمریکایی به ویژه جمهوری‌خواهان درباره سلامت جسمی و ذهنی او گمانه‌زنی کرده‌اند. بایدن ۸۰ ساله که برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ هم اعلام نامزدی کرده، مسن‌ترین نامزد تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

پایان پیام/م

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد