اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه طلای مشهد در راه است / مشهد قطب صنعتی طلا خواهد شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد درباره وضعیت بازار طلا گفت:متاسفانه رکود در این صنعت حاکم است و به نظر می رسد همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در مصاحبه با سایت طلا گفت:یکی از اهداف مهم حضور در نمایشگاه طلا و جواهر بمبئی شناساندن صنعت طلای ایران به هند و دیگر کشورها بود .

وی همچنین گفت: در این نمایشگاه دیدارهایی با مسئولین آن کشور از جمله رئیس نمایشگاه طلا و جواهر هند و معاون وزیر آن کشور و شرکت در همایشی در حاشیه نمایشگاه و تجلیل از حضور هیات ایرانی و دیگر کشورها داشتیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد خاطرنشان ساخت در نمایشگاه هند میلیاردها دلار برلیان و سنگهای قیمتی وجود داشت و اگر بتوانیم از افراد متخصصی جهت آموزش دادن به همکاران برای تراش سنگهای قیمتی دعوت کنیم کار بسیار مهمی انجام داده ایم و یکی از اهدافم احیا شدن مشهد به عنوان قطب صنعتی طلا بوده است.

تقی زادگان همچنین بیان کرد تاریخ برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر مشهد 9 آذر 1402 می باشد که از دولتمردان و مسئولین هند و همچنین تیم هایی از ترکیه ،امارات،نیجریه ،کویت ،ژاپن و ... جهت حضور در نمایشگاه طلا و جواهر مشهددعوت به عمل آوردیم که با استقبال زیادی روبه رو شد و ما نیز دعوت آنها را در تاریخ مهرماه جهت افتتاحیه در نمایشگاه استانبول پذیرفتیم.

وی گفت:در حال حاضر تنها اتحادیه ای هستیم که به صورت تمام الکترونیک فعالیت می کنیم و خاطرنشان ساخت برنامه های زیادی را برای نمایشگاه طلا و جواهر مشهد تدارک دیده ایم که جزئیاتش را اعلام خواهم کرد و سعی می کنیم زیباترین خاطرات و لحظات را برای مهمانان نمایشگاه طلا و جواهر مشهد رقم بزنیم.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در پایان درباره وضعیت بازار طلا گفت:متاسفانه رکود در این صنعت حاکم است و به نظر می رسد همچنان ادامه داشته باشد و متاسفانه اخبار سیاسی ،اقتصادی کمکی به بهبود وضعیت بازار طلا نکرد و در حال حاضر قدرت خرید مردم برای خرید طلا نسبت به سال گذشته کم شده است مگر اتفاقات خاص اقتصادی بیفتد و همچنین اگر بتوانیم مصنوعات طلا و نقره را از کشور خارج کنیم در آمد زایی ارزی زیادی خواهیم داشت و با ورود به روز ترین دستگاههای تولید مصنوعات طلا به کشورمان نیز می توانیم این صنعت بزرگ را ارتقا دهیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد