اونس طلا2414.52
مظنه14,396,000
18 گرم3,323,300
ارزش سکه32,434,188
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,300,000
ربع14,700,000

ایرانی ها شجره نامه دو نسل خود را در این سایت ببینند+ لینک

سازمان ثبت احوال کشور که سامانه هویت یکپارچه ملی ایرانیان را به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات راه اندازی کرده است تا در کنار کاهش هزینه های پنهان، زمینه افزایش سرعت در ارائه خدمات را هم فراهم کند.

به گزارش سایت طلا، سازمان ثبت احوال کشور که سامانه هویت یکپارچه ملی ایرانیان را به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات راه اندازی کرده است تا در کنار کاهش هزینه های پنهان، زمینه افزایش سرعت در ارائه خدمات را هم فراهم کند و امور متقاضیان با سهولت بیشتری انجام شود حالا امکان مشاهده شجره نامه فرد تا دو نسل را هم فراهم کرده است

حالا یک سالی از افتتاح این سامانه می گذرد و مستمرا امکانات جدیدی هم برای آن تعریف می شود. این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در نشانی sahim.sabteahval.ir درگاه خدمات الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور و نیزپنجره واحد خدمات دولت هوشمند در دسترس می باشد.

به گفته افشار خاکباز معاون فناوری اطلاعات سازمان ثبت احوال کشور هم اکنون افراد با ثبت نام در این سامانه می توانند بخشی از شجره نامه خود را شامل آخرین اطلاعات والدین، فرزندان و همسر خود را مشاهده نمایند.

در این درگاه خدماتی از مجموعه خدمات هویتی، با توجه به سطح احرازهویت انجام شده، در دسترس می باشد که شامل پایگاه اطلاعات خانواده، پایگاه اطلاعات خانوار، ثبت نام کارت هوشمند ملی، درخواست تغییر نشانی، انتخاب نام، درخواست صدور گواهی تجرد، اخبار واطلاعیه ها، ثبت شکایات، درخواست تغییر نام/ تغییر نام خانوادگی، رونوشت ازدواج و طلاق ایرانیان خارج از کشور، صدور پروانه ارائه خدمات ثبت احوال، صدور گواهی نامه مدیر فنی دفاتر پیشخوان، پیگیری درخواست ها، مدارک پیدا شده، رونوشت وفات، رونوشت وفات اتباع، هیئت حل اختلاف، قوانین و مقررات و پیگیری است

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد