اونس طلا2297.33
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

چرا مردم قشم را برای سفر انتخاب می‌کنند

جزیره قشم نام زیباترین جزیره خلیج فارس را به خود اختصاص می‌دهد. در واقع قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و کشور است که جاذبه‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد.

جزیره قشم نام زیباترین جزیره خلیج فارس را به خود اختصاص می‌دهد. در واقع قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس و کشور است که جاذبه‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد. تفریحات آبی و هیجان انگیز این جزیره باشکوه باعث جلب توجه مسافران از جای جای نقاط مختلف ایران و جهان شده است.

برای سفر به این جزیره بی‌نظیر، رزرو هتل قطعاً قدم اول خواهد بود. شما هم علاقمند هستید تا در یک موقعیت مناسب با شرایط آب و هوایی عالی و دسترسی راحت، یک مکان اقامتی ایده‌آلی را انتخاب کنید.

سفر به قشم

طبیعت عالی و فرهنگ غنی قشم باعث شده تا سالانه گردشگران بسیار زیادی این منطقه را برای سفر انتخاب کنند. البته حیات دریایی این منطقه و اقامت ارزان در آن نیز مورد توجه مسافران قرار دارد. تماشای جزیره قشم از نزدیک به ویژه هنگام غروب آفتاب منظره‌ای عاشقانه و رویایی را به تصویر می‌کشد. در میان تمامی جزایر کشور، جزیره قشم تصویر شگفت‌انگیزی را به رخ می‌کشاند، به ویژه وقتی که به تماشای تک تک جاذبه‌های طبیعی آن می‌نشینیم. دره‌ها، غارها، تنگه‌ها، طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه برای تمامی گردشگران فوق العاده جذاب به نظر می‌رسد.

لذت تفریحات آبی این منطقه ارزش تحمل آفتاب سوزان و هوای شرجی آن را دارد. فرهنگ و آداب و رسوم خاص مردم قشم برای تمامی مسافران جذاب و دیدنی است. به ویژه زمانی که با شور و اشتیاق بیشتری لباس‌های سنتی و محلی این منطقه را برای عکاسی به تن می‌کنند. برای تفریح بیشتر در قشم و تماشای تمامی جاذبه‌های بی‌نظیر آن باید در هتل‌های مناسب این منطقه اقامت کنید. هتل رویال قشم انتخاب بسیاری از مسافران است؛ چرا که امکانات مفید و ارزشمندی ارائه می‌دهد.

البته اگر کمی در رابطه با مکان‌های اقامتی مناسب این منطقه مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که هتل سینگو قشم نیز جزو مکان‌های اقامتی خاص این منطقه از نظر مسافران است. انتخاب این منطقه برای سفر دلایل بسیار زیادی دارد که برخی از آنها شامل:

غذاهای محلی و لذیذ این منطقه
سوغات و صنایع دستی ارزشمند و زیبا
آداب و رسوم خاص و شیرین
وجود بهترین هتل‌های درجه یک با امکانات ایده‌آل نظیر هتل سینگو قشم
تفریحات آبی هیجان انگیز و به یادماندنی
جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیبا و دیدنی
آب و هوای خنک و مطبوع

هتل رویال قشم بهترین انتخاب برای اقامت

هتل رویال قشم یکی از لوکس‌ترین مکان‌های اقامتی قشم با طراحی جذاب و مدرن است. این مجموعه در سال ۱۳۹۶ در خیابان فلسطین قشم احداث شد و دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری این منطقه دارد. این ساختمان پنج طبقه به ۴۳ اتاق و سوئیت اقامتی مجهز است که در هر یک امکانات رفاهی مناسبی را برای شما مسافران عزیز فراهم کرده‌اند. یکی از جذابیت‌های سفر دسترسی به خلیج نیلگون فارس است و تماشای این منظره به هنگام طلوع آفتاب یک منظره خارق‌العاده‌ای را به تصویر می‌کشد.

از ساختمان رویال به خلیج نیلگون و همچنین بازار ستاره دسترسی راحتی دارید. از این مجموعه تا قلعه پرتغالی‌ها حدود ۴۱ متر فاصله است و می‌توانید این مسیر را پیاده‌روی کرده و از هوای مطلوب این منطقه نیز نهایت لذت را ببرید. بازار سنتی قشم نیز در یک کیلومتری این هتل قرار دارد. اقامت در این مجموعه به همراه صبحانه است؛ اما برای صرف ناهار و شام می‌توانید غذاهای لذیذ رستوران و کافی شاپ‌های این مجموعه را سرو کنید.

از امکانات این مجموعه می‌توان به فکس، پرینتر، کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار با هزینه، شبکه پخش فیلم، روم سرویس و غیره اشاره کرد. برای رزرو این مکان اقامتی می‌توانید از سایت اسنپ تریپ کمک بگیرید؛ قطعاً اطلاعات مفید و ارزشمندی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند.

لحظاتی به‌یاد ماندنی با اقامت در هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم یک انتخاب ایده‌آل و رویایی برای شما مسافرین با سلیقه است. این ساختمان اقامتی در سال ۱۳۹۳ احداث شد و از آن سال تا به کنون فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این هتل یک طبقه ۶۴ باب اتاق دارد که تمامی آنها مجهز به امکانات رفاهی مناسب هستند.

از این مجموعه دسترسی بسیار راحتی به مراکز خرید درگهان دارید. افرادی که علاقه‌مند هستند، به هنگام طلوع و غروب آفتاب ساحل نیلگون خلیج فارس را از نزدیک تماشا کنند، بد نیست بدانند که این مجموعه اقامتی در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد.

این ساختمان بسیار لوکس را با امکانات مدرنی برای پذیرایی از میهمانان عزیز تجهیز کرده‌اند. از اتاق‌های دبل و توئین این مجموعه با ظرفیت‌های ۲ تا ۵ نفره می‌توانید جهت اقامت استفاده کنید. این ساختمان یک رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر دارد که برای صرف شام و ناهار می‌توانید به همین رستوران مراجعه داشته باشید. در اتاق‌های این مجموعه یخچال، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و غیره وجود دارد.

از خدمات مهمی که این مجموعه ارائه می‌دهد، می‌توان به تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، پرینتر، نمازخانه، فکس، فتوکپی، کتابخانه، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، خدمات تهیه بلیط و خدمات خانگی اشاره کرد.

از دید مسافران، پرسنل هتل سینگو قشم بسیار خونگرم و مهمان نواز هستند و کیفیت صبحانه این مجموعه نیز عالی است. رزرو هتل سینگو به صورت آنلاین انجام می‌شود و شما نیز می‌توانید از این مزیت بهره ببرید.

رزرو هتل در قشم

برای سفر به جزیره زیبای قشم، یکی از مهم‌ترین اقدامات رزرو یک اقامتگاه ایده‌آل و درجه یک است. برای این منظور اولین کاری که باید بکنید این است که یک سایت معتبر برای رزرو آنلاین انتخاب کنید. سایت اسنپ تریپ می‌تواند تمام خواسته‌های شما را در این زمینه برآورده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد سایت شوید و از طرق مختلف با مشاورین در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

جزیره قشم جزو جزایری با زیبایی‌های بهشتی است که کمتر گردشگری لذت سفر به این منطقه را از دست می‌دهد. قشم را به عنوان اولین ژئوپارک خاورمیانه می‌شناسند و به دلیل وجود جاذبه‌های طبیعی رویایی شهرت بسیار زیادی دارد.

قدمت این جزیره بسیار زیاد است و به همین سبب جاذبه‌های تاریخی بسیاری نیز در آن دیده می‌شود. گشت و گذار در ساحل این جزیره و تماشای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن برگی از تاریخ و یک تصویر رویایی را برای شما رقم می‌زند. تفریحات آبی این منطقه مورد توجه تمامی گردشگران قرار دارد و باعث می‌شود سفری دل‌چسب تجربه کنید.

برای اقامت در این جزیره منحصربه‌فرد، امکان رزرو هتل به صورت اینترنتی وجود دارد. از طریق سایت اسنپ تریپ با دسترسی به بهترین مکان‌های اقامتی قشم می‌توانید در یکی از بهترین ساختمان‌های اقامتی با امکانات مناسب اقامت داشته باشید. هتل رویال قشم قطعا برای شما مسافرین عزیز بهترین انتخاب است؛ چرا که امکانات مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد