اونس طلا2300
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

آغاز ثبت نام در ترم مهرماه دانشگاه طلا و جواهر

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای ترم جدید بدون آزمون در دو مقطع کاردانی و کارشناسی و در ۱۲ رشته خبرداد.

به گزارش سایت طلا ،سیدمحمود شربیانی در رابطه با ثبت نام ترم جدید دانشگاه طلا و جواهر اتحادیه گفت: ثبت نام در مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای ترم مهرماه سال ۱۴۰۲ از روز ۵ شهریور آغاز شده است.

وی افزود: پذیرش در این دانشگاه که بدون آزمون می باشد از ۵ الی ۱۱ شهریورماه سال جاری در مقطع کارشناسی و از ۷ الی ۱۳ شهریورماه سال جاری در مقطع کاردانی از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد.

نایب رئیس اول اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران خاطرنشان کرد: در این مرکز در مقطع کاردانی در رشته های؛ ساخت زیورآلات با دست – تراش سنگهای قیمتی – گوهرنشانی – مدیریت کسب و کار – ریخته گری – روابط عمومی – حسابداری امور مالی – طراحی گرافیک پذیرش دانشجو دارد.

شربیانی ادامه داد: همچنین در مقطع کارشناسی در رشته های؛ طراحی زیورآلات – مدیریت کسب و کار – حسابداری امورمالی – مهندسی تولید صنعتی زیورآلات – مدیریت کسب و کار اینترنتی امکان ثبت نام برای تحصیل در این دانشگاه وجود دارد.

نماینده هیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر، نقره وسکه تهران درمرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهرتصریح کرد: این دانشگاه نقش مهمی در رشد و توسعه علمی صنعت طلا و جواهر و تزریق نیروهای جوان و تحصیل کرده به این صنعت دارد.

گفتنی است دانشگاه علمی- کاربردی طلا و جواهر تحت نظارت اتحادیه فروشندگان، سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران فعالیت دارد.

علاقه مندان جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن؛ ۷۷۶۰۴۶۵۹ – ۷۷۵۳۱۸۳۶-۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی؛ تهران- خیابان بهار شمالی- بعد از بیمارستان امام سجاد(ع) – کوچه طباطبایی – پلاک ۲

مرکز علمی کاربردی اتحادیه طلا و جواهر تهران و یا به نشانی اینترنتی tgj-uast.ac.ir مراجعه نمایند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد