اونس طلا2332.39
مظنه14,386,000
18 گرم3,321,000
ارزش سکه32,411,658
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

افراد مشهور دنیا از چه موبایلی استفاده می‌کنند +تصاویر

در این مطلب موبایل افراد مشهور و سلبریتی ها شما را متحیر خواهد کرد.

گوشی‌های رده بالای زیادی در بازار موجودند؛ سری گلکسی اس‌ها و فولدهای سامسونگ، شیائومی، ناتینگ‌فون، هواوی… اما قضیه آیفون فرق می‌کند؛ یک گوشی هم‌قیمت با پرچمداران بازار با پرستیژی متفاوت.

در دنیایی زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زنند و بدون این دستگاه‌ها زندگی غیرقابل تصور است، اما جالب است بدانید که برخی از افراد مشهوری که همه ما به‌نوعی با فعالیت‌ و حرفه‌شان سروکار داریم یا به هر حال آنها را می‌شناسیم، یا اصلا گوشی هوشمند ندارند یا از برند معروفی مثل آیفون اپل استفاده نمی‌کنند. این روزها شبکه‌های اجتماعی پر از عکس‌ها و ویدیوهایی است که توسط گوشی‌های آیفون ثبت و ضبط شده است و همین گوشی‌ها دنیای مجازی را متحول کرده‌اند. از سوی دیگر آمار فروش گوشی نشان داده که میزان درآمد و فروش اپل از گوشی‌های آیفون بیشتر از سایر تولیدکنندگانی است که سالانه مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند در همه رده‌ها تولید و روانه بازار می‌کنند.

بر این اساس نه‌تنها کسانی که قدرت خرید گوشی‌های اپل را دارند، این گوشی در دست بسیاری از کاربران در رده‌های مختلف اجتماعی است. با این حال چون برند اپل رده خاصی از کاربران را در سراسر دنیا هدف قرار داده، انتظار بسیار از مردم این است که اشخاص معروف از گوشی‌های اپل استفاده ‌کنند. با این حال هستند افراد معروف و سرشناسی که نه‌تنها از گوشی‌های اپل استفاده نمی‌کنند، بلکه هیچ گوشی هوشمندی ندارند. در ادمه به پنج نفر از سرشناس‌ترین کسانی می‌پردازیم که علاقه‌ای به گوشی آیفون ندارند.

بیل گیتس؛ میلیاردر معروف گلکسی Z Fold 4 را به آیفون ترجیح می‌دهد
بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت به‌عنوان یکی از بزرگان دنیای تکنولوژی، به‌جای آیفون از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کند. گوشی گیتس یک دستگاه گلکسی زد فولد ۴ است. ظاهرا وی علاقه شدیدی به گوشی‌های تاشو دارد، چراکه گوشی قبلی او، گلکسی زد فولد ۳ بود. این درحالی‌است که مایکروسافت خود تولیدکننده Surface Duo است، اما گیتس ترجیح داده از گوشی‌های تاشو سامسونگ استفاده کند تا سراغ آیفون یا حتی یکی از تولیدات شرکت خودش برود. با توجه به اینکه گلکسی زد فولد 5 به تازگی عرضه شده است، پیش‌بینی می‌شود گوشی بعدی بیل گیتس نسخه جدید این گوشی‌ها باشد.

مارک زاکربرگ؛ مدیر متا نسخه پایه گلکسی S22 سامسونگ دست می‌گیرد
ظاهرا مدیرعامل بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا یکی از طرفداران گوشی‌های سامسونگ است. بر اساس تصاویر منتشر شده، مارک زاکربرگ یک نسخه پایه از گلکسی S22 سامسونگ دست می‌گیرد. این گوشی پرچمدار امسال سامسونگ نیست و حتی در رده‌ی پیشرفته‌ترین گوشی‌های سامسونگ هم قرار نمی‌گیرد. سامسونگ اوایل سالجاری میلادی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ را معرفی کرد و کمتر از یک ماه پیش هم سری جدید گوشی‌های گلکسی زد فولد و فلیپ را در مراسم آنپکد به‌نمایش گذاشت و تا چند ماه آینده شاهد عرضه گلکسی اس 24 آینده خواهیم بود.جالب است بدانید که مالک متا یکی از دلایل انتخاب گوشی اندرویدی را استفاده گسترده از دستگاه‌های اندرویدی در سراسر جهان عنوان کرده است. وی همچنین از علاقه‌مندی خود در رابطه با گوشی‌های سامسونگ گفته و اعلام کرده است که تمایل دارد تیم‌ فیسبوک به جای گوشی‌های آیفون، از گوشی‌های اندرویدی استفاده کنند.

آرنولد شوارتزنگر؛ بدنساز و بازیگر افسانه‌ای فقط از فیس‌تایم آیپد استفاده می‌کند

بدنساز و بازیگر افسانه‌ای هالیوود، آرنولد شوارتزنگر یکی از کسانی است که هیچ حساب کاربری در رسانه‌های شبکه اجتماعی ندارد. جالب است بدانید که او از دنیای شلوغ مجازی به شدت دوری می‌کند و هرگز گوشی هوشمندی نداشته است. او فقط یک دستگاه آیپد دارد که برای چت فیس تایم با دوستانش از آن استفاده می‌کند.

تام کروز؛ سوپراستار فیلم‌های اکشن از دنیای فناوری دوری می‌کند

تام کروز یکی دیگر از سوپراستارهای فیلم‌های اکشن است که نه تنها از گوشی آیفون استفاده نمی‌کند، بلکه هیچ گوشی هوشمندی ندارد. در حالی که تام کروز با حرکات آکروباتیکش لحظات جالبی را برای تماشاگر خلق می‌کند و همه‌ی این تصاویر روی گوشی‌های هوشمند در شبکه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آید، اما هیچ فعالیتی در این رسانه‌ها ندارد.

کریستوفر نولان؛ مغز متفکر شگفتی‌های سینمایی گوشی نوستالژی دست می‌گیرد

کریستوفر نولان یکی از معدود کارگردانانی است که با آثارش تماشاگران را میخکوب می‌کند. جالب است بدانید که این کارگردان معروف هیچ علاقه‌ای به فناوری‌های موبایلی ندارد. او نه‌تنها گوشی آیفون ندارد، بلکه از هیچ گوشی هوشمندی استفاده نمی‌کند و یک گوشی تاشو قدیمی دارد. نولان معتقد است گوشی‌های هوشمند زمان زیادی از افراد تلف می‌کنند و روی ساخت فیلم‌های مهیج تمرکز کرده است.

او اخیراً در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر اعلام کرد: «فناوری و گوشی‌های هوشمند شگفت‌انگیزند، اما ترجیح می‌دهم کمتر به این فناوری بپردازم چرا که گوشی‌های هوشمند باعث حواس پرتی می‌شوند. اگر بیشتر مطالعه کنم و اثر جدید خلق کنم زندگی مفیدتری خواهم داشت تا تمام روز را صرف گشت و گذار در دنیای مجازی روی گوشی هوشمند کنم.”

با نگاهی به زندگی برخی از افراد معروف و نحوه تعامل‌شان با گوشی‌های هوشمند می‌توان به این نتیجه رسید که زندگی بدون گوشی‌های هوشمند آنچنان که تصور می‌کنیم، سخت و غیرقابل تصور نیست. حتی در مواردی هم این دستگاه‌ها می‌توانند زندگی را سخت و با چالش‌هایی روبه رو کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد