اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آرامش دلار و سکه در فصل داغ

تحلیلگران بر این باورند که آرامش دلار و سکه در فصل داغ سال جاری ناشی از دست پر بانک مرکزی است. عده‌ای می‌گویند که دلار و سکه داخل سیم خاردار اسیر شده‌اند.

به گزارش سایت طلا،طبق ادعای برخی از معامله‌گران قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی یکشنبه شب افت و خیز قابل ملاحظه‌ای را ثبت نکرد و در همان محدوده عصر روز یکشنبه یعنی ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰ روز است که قیمت سکه امامی در دامنه ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نوسان رفت و برگشتی بوده و شیب تندی به خود ندیده است.

البته در بیشتر روزها قیمت سکه در کانال ۲۷ میلیون تومان قرار داشته است و در محدوده ۲۷ میلیون ۷۰۰ هزار تومان معامله شده است.

تحلیلگران بر این باورند که آرامش دلار و سکه در فصل داغ سال جاری ناشی از دست پر بانک مرکزی است. عده‌ای می‌گویند که دلار و سکه داخل سیم خاردار اسیر شده‌اند.

گفته می‌شود منابع ارزی آزاد شده، موضوع تبادل زندانیان و افزایش فروش نفت سه عاملی است که توان حضور بانک مرکزی در بازار ارز را افزایش داده است.

برخی از معامله‌گران می‌گویند احتمالا سکه امامی در روز دوشنبه ۶ شهریور بین مرز ۲۷ میلیون تومان و مرز ۲۸ میلیون تومان پینگ پنگ قیمتی را تجربه خواهد کرد.

در شرایط فعلی، در صورتی که سکه‌بازان مرز یاد شده را از دست بدهند سکه مرز مهم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد، با این حال اگر مرز ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حفظ شود احتمال ورود مجدد سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان وجود دارد.

حباب سکه امامی در حال حاضر در حدود 25 درصد است. ارزش واقعی سکه با قیمت نقدی در بازار 5 میلیون و 744 هزار تومان فاصله دارد. در واقع قیمت واقعی هر قطعه سکه امامی 22 میلیون و 155 هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد