اونس طلا2337.71
مظنه14,921,000
18 گرم3,444,500
ارزش سکه33,617,013
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

واکنش علی دایی به پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد فعلا قصد فعالیت در حوزه فوتبال را ندارد.

به گزارش سایت طلا،باشگاه فولاد خوزستان پس از قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم به انتخاب سرمربی جدید گرفته و با گزینه‌های مدنظرش وارد مذاکره شده که طی روز گذشته صحبت از پیشنهاد جدی این باشگاه به علی دایی به میان آمد که واکنش او را به همراه داشت.

علی دایی در واکنش به اینکه آیا مدیران باشگاه فولاد خوزستان مذاکره‌ای با او برای سرمربیگری در این تیم داشته‌اند یا خیر گفت: از طریق دوستان نزدیکم به من پیغام دادند، اما، چون فعلا نمی‌خواهم در فوتبال کار کنم، هیچ جوابی به پیشنهاد آن‌ها ندادم. البته مدیران فولاد با من صحبت نکردند و از طریق دوستان نزدیکم به من پیغام دادند.

سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس یادآور شد: از مدیران باشگاه فولاد ممنونم که به یاد من بودند، اما از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم، چون فعلا نمی‌خواهم در فوتبال کار کنم.

با این شرایط علی دایی که آخرین بار در لیگ هجدهم سرمربیگری را تجربه کرد و هدایت سایپا را برعهده داشت، همچنان دور از فوتبال و هیاهوی شغل مورد علاقه‌اش خواهد بود و دوری‌اش از این عرصه به بیش از چهار سال می‌رسد.

گفته می‌شود باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر علی دایی روی جذب محرم نویدکیا نیز به‌عنوان سرمربی جدید نظر دارد که احتمالا با رد پیشنهاد خوزستانی‌ها توسط شهریار، شانس حضور سرمربی سابق سپاهان روی نیمکت این تیم بیشتر شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد