اونس طلا2301.49
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بهترین زمان برای دوش گرفتن مشخص شد

متخصصان پوست توصیه می کنند که حدود 5 تا 10 دقیقه در روز را زیر دوش بگذرانید.

به گزارش سایت طلا، متخصصان پوست توصیه می کنند که حدود 5 تا 10 دقیقه در روز را زیر دوش بگذرانید. در حالی که برخی از ما نمی توانیم روز را بدون شستشوی صبحگاهی تصور کنیم، برخی دیگر ترجیح می دهند استرس روزانه را در شب از بین ببرند. و اگرچه زمان دوش گرفتن به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، کسانی که این کار را در شب انجام می دهند در واقع می توانند از مزایای زیبایی و سلامت بیشتری بهره مند شوند .

به این دلایل دوش گرفتن در شب مفید تر است

1. ممکن است به شما کمک کند سریعتر بخوابید

دوش شبانه بدن و ذهن شما را آرام می کند و زمانی که آن را در زمان مناسب می خورید می تواند خواب بهتری نیز به شما بدهد. دوش گرفتن 90 دقیقه قبل از خواب در آب گرم می تواند به شما کمک کند حدود 10 دقیقه سریعتر از حد معمول بخوابید . این به این دلیل اتفاق می افتد که آب گرم دمای بدن شما را کمی کاهش می دهد ، که به نوبه خود سیگنالی را به بدن شما ارسال می کند که زمان خواب فرا رسیده است.

2. برای پوست شما بهتر است

دوش گرفتن قبل از رفتن به رختخواب نیز ممکن است به جلوگیری از آکنه کمک کند . موهای ما در طول روز باکتری‌ها و تجمع محصولات را جمع‌آوری می‌کنند و وقتی سر شما به بالش برخورد می‌کند، همه این ناخالصی‌ها به روبالشی و سپس به صورت شما منتقل می‌شوند. از آنجایی که پوست ما هنگام خواب بازسازی می شود، رفتن به رختخواب با پوست تمیز و شاداب همچنین به این معنی است که سلول های جدید پوست شما سالم خواهند بود.

3. ممکن است آلرژی فصلی را کاهش دهد

اگر از آلرژی فصلی رنج می برید، دوش گرفتن شبانه ممکن است به کاهش علائم کمک کند. بیرون بودن به این معنی است که مواد آلرژی‌زا مانند گرده و گرد و غبار روی پوست و لباس‌های شما می‌آیند و اگر قبل از خواب دوش نگیرید ممکن است روی رختخواب شما بیفتد. اگر عادت به دوش گرفتن در صبح دارید، برای جلوگیری از علائم ناخوشایند، برنامه روتین خود را تغییر دهید و دوش شبانه بگیرید.

4. موهای شما سالم تر خواهد بود

اگر موهای خود را عصر بشویید، زمان بیشتری خواهید داشت تا به طور طبیعی در هوا خشک شوند. این به نوبه خود موهای شما را برای مدت طولانی تری براق و درخشان نگه می دارد، زیرا به قفل شدن رطوبت کمک می کند . سشوار کردن موهایتان در یک صبحگاهی ممکن است به تارهای شما آسیب برساند و آنها را ضعیف و کدر کند.

5. به مبارزه با تعریق بیش از حد کمک می کند

در حالی که دوش صبحگاهی یک راه عالی برای شاداب شدن قبل از روز است، دوش گرفتن در شب می تواند به شما در جلوگیری از بوی بد بدن کمک کند. گرفتن دوش خنک قبل از رفتن به رختخواب ممکن است به کاهش تعریق شبانه که بسیاری از افراد از آن رنج می برند کمک کند.

6. ممکن است از گرفتگی عضلات جلوگیری کند

اگر عضلات شما بعد از یک روز کاری طولانی احساس درد و درد می کنند، گرفتن دوش آب گرم ممکن است به تسکین احساسات ناخوشایند کمک کند. همانطور که آب گرم به بدن شما برخورد می کند، به کاهش تنش عضلانی و بهبود خواب شبانه کمک می کند. گرفتن دوش آب گرم همچنین می تواند از گرفتگی عضلات پا در شب جلوگیری کند، یک بیماری رایج که تا 60 درصد افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد