اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازار طلای همدان تعطیل است

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلای همدان اعلام کرد ،علیرغم مخالفت اتحادیه طلای این شهر با تعطیلی مغازه ها، بازار طلای همدان همچنان تعطیل است .



تقی قاسمی جواد ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد : طی یکهفته گذشته ، این اتحادیه همگام با دیگر اتحادیه های سراسر کشور به تلاشهای زیادی برای رفع مشکلات اخیر و رفع اعتراضات صورت گرفته درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده انجام داده است .

وی درباره جلسه اتحادیه های طلای سراسر کشور با رئیس سازمان مالیاتی کشور آقای عسگری گفت : در این جلسه که اکثر روسای اتحادیه طلای کشور حضور داشتند ، بحثهای مختلفی برای برون رفت از مشکل اخیر مطرح شد ولی در نهایت به نتایج رضایت بخشی نائل نگردید.

وی خاطر نشان کرد ، بازارطلای همدان تعطیل است و این بازار با توجه به این که قیمت و جنس کارهای خود را از تهران می گیرد به تبع بازار تهران تعطیل است .

قاسمی جواد تاکید کرد ، کاملا با بستن واحدهای صنفی طلا فروش مخالف هستیم و معتقدیم باید با مذاکره و تفاهم و تعامل این مشکل بوجود آمده را می توانیم حل کنیم .

گفتنی است ، سید حسن شجاعی رئیس مجمع امور صنفی همدان هفته گذشته در گفتگو با فارس، اعلام کرده بود، بازار طلای همدان نیمه تعطیل است و این استان بیشترین تعامل را در تشکیلات صنفی با امور مالیاتی دارد .
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد