اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص بورس به ۲ میلیون واحد رسید

شاخص کل بورس با رشد ۵۸ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۴۸۸ واحدی قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا،یکشنبه ۵ شهریور، شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۱۶ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۶۱۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۵۸ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۴۸۸ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۵ هزار و ۵۷۰ واحدی روی پله ۷۰۰ هزار و ۴۴۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۹ هزار و ۵۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۱۰۱ هزارمیلیارد تومان رسید.



برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۸۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «چند رشته‌ای ص» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

پاکشو ۴، وپاسار ۲ و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپاسار ۲، شستا و پاکشو ۴ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷، کارا و نحل ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و صبا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد