اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 مورد از گران قیمت ترین جواهراتی که سلبریتی ها در سال 2023 پوشیدند +تصاویر

جواهرات بی‌نظیری که توسط افراد مشهور در مراسم‌های فرش قرمز و اهدای جوایز به ارمغان می‌آورند، همواره یکی از مهم‌ترین موضوعات سالانه است.

به گزارش سایت طلا، جواهرات بی‌نظیری که توسط افراد مشهور در مراسم‌های فرش قرمز و اهدای جوایز به ارمغان می‌آورند، همواره یکی از مهم‌ترین موضوعات سالانه است. این جواهرات گرانبها که اغلب با لباس‌های فوق‌العاده زیبا و شیک، مانند لباس‌های شب یا لباس‌های سفارشی برای مراسم Met Gala ترکیب می‌شوند، به عنوان نمادی از تمایز و برجستگی گروه‌های برجسته افراد مشهور شناخته می‌شوند.

DUA LIPA

گردنبند خواهر به الماس تیفانی "افسانه ای".

اوایل سال جاری، Dua Lipa با تبدیل شدن به اولین فردی که الماس سفید 106 قیراطی تیفانی را که در ادای احترام به الماس افسانه ای تیفانی ساخته شده بود، تاریخ ساز شد.

سنگ زرد مشهوری که شباهت زیادی به انتخاب دوآ دارد، تنها توسط تعداد محدودی از زنان پوشیده شده است؛ از جمله آدری هپبورن، خانم ای شلدون وایت هاوس، لیدی گاگا و بیانسه.

این الماس سفید باارزشی که تقریباً 10 میلیون پوند ارزش دارد، یک جاذبه برای عکاسان پاپاراتزی بود، زیرا دوآ در مراسم Met Gala حضور یافت و خود را به عنوان یک جواهر منحصر به فرد در صحنه مد زنانه نشان داد.

RHIANNA

گردنبند پلاتینیوم جواهرات بلند BULGARI

ریحانا، سوپراستار بین‌المللی، در مراسم Met Gala حضور داشت. قبلاً در Superbowl، با داشتن جواهراتی به ارزش 3 میلیون پوند، قیمت بسیار بالایی برای لوازم جانبی با جواهرات گرانبها تعیین کرده بود.

ریحانا با شکستن این رکورد، با جواهراتی به ارزش 25 میلیون پوند در این رویداد حضور یافت. اما قطعه اصلی لباس او، گردنبند پلاتینی Bulgari High Jewellery با 561 الماس بود که به همراه گوشواره‌های بلپرون و یک نسخه منحصربه‌فرد از کاف صلیب وردورا مالتی به تمامیت جواهرات اضافه شده بود.

ETHAN HAWKE

ساعت ALTIPLANO 900D ULTIMATE HIGH JEWELLERY BY PIAGET

این مرد سنگین وزن هالیوود که مشتاق خیره شدن با یک ساعت مجلل بود، ساعت Altiplano 900D Ultimate High Jewellery ساخته پیاژه را در اولین نمایش فیلم کوتاه «راه عجیب زندگی» به نمایش گذاشت.

نسخه ای که اتان پوشیده است دارای یک قاب طلای سفید 18 عیار است که با ساختار حاشیه ای اضافی تنظیم شده است و با نمایشگر برجسته ای از الماس های تراش باگت و تراش گرد تزئین شده است. مدل غیر الماسی روکش شده با قیمت تقریبی 30 هزار پوند به فروش می رسد که ارزش این قطعه خاص را به تخیل می اندازد.

همراهی با مچ دست خود با یک جواهر جذاب یکی از بهترین راه‌ها برای اکسسوری است، و در این مورد، ساعت Ethan's Altiplano را برای یک دستبند ریاست جمهوری به همان اندازه چشمگیر ست جواهر رولکس می‌فروشیم.

این قطعه برای تکرار سبک سنتی "بند ساعت" طراحی شده است، اما صفحه ساعت را به نفع سنگ های قیمتی زیرکونیا مکعبی سفید درخشان تر عوض می کند.

MARGOT ROBBIE

گوشواره یشم سیاه و الماس LORRAINE SCHWARTZ

مارگوت رابی، بازیگر برجسته و زیبای استرالیایی، با انتخاب جواهرات زیبا در رویدادهای مختلف توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. گوشواره‌های زمرد 72 قیراطی، یشم سیاه و الماس که توسط لورین شوارتز طراحی شده بودند، به لباس مارگوت جلوه‌ای خیره‌کننده بخشیدند و با لباس سیاه گرم و جذاب او هماهنگی داشتند.

ین انتخاب جواهرات، به عنوان تکمیلی برای لباس سیاه شورانگیز مارگوت، نقش بسیار مهمی را ایفا کرد و به آن جلوه و جذابیت بیشتری بخشید. این گوشواره‌ها همراه با یشم سیاه و الماس‌ها، جزئیاتی استثنایی را به این ظاهر بخشیدند و به آن طراوت و شکوهی ویژه می‌بخشیدند.

MICHAEL B. JORDAN

دو پرنده تیفانی روی سنجاق سنگی

سنجاق سینه یک روش زیبا و سنتی برای تزئین لباس و لوازم جانبی است که به آن‌ها ظاهری شیک و با کلاس می‌بخشد. مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) با انتخاب این سبک، دو قطعه از سنجاق‌های معروف "Bird on a Rock" را انتخاب کرده است، که هر دو قطعه به راحتی بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

این قطعات شامل یک سنجاق با یک پرنده الماسی به همراه یک یاقوت کبود صورتی و همچنین یک قطعه با طلای زرد 18 عیار، یک تورمالین سبز بزرگ بیش از 58 قیراط و یک پرنده با لهجه الماسی و یک یاقوت کبود صورتی است. احتمالاً این قطعات سفارشی ساخته شده‌اند و قیمت تخمینی نشان می‌دهد که هر دو قطعه به خوبی از مرز 100 هزار پوند (یا معادل آن به ارز محلی) فراتر می‌رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد