اونس طلا2301.35
مظنه14,796,000
18 گرم3,415,600
ارزش سکه33,335,388
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

13 مورد به ظاهر ساده که خانه شما را نامرتب و آشفته نشان می هد + تصاویر

چیزهای زیادی در خانه وجود دارد که ما به آنها عادت کرده ایم و فکر می کنیم مفید هستند. اما حقیقت این است که آنها یا ما را بیشتر تمیز می کنند یا فضایی ناخوشایند ایجاد می کنند.

به گزارش سایت طلا،آیا تا به حال به این فکر کرده اید که تعداد زیادی آینه در اتاق خواب شما ممکن است زمان تمیز کردن شما را افزایش دهد یا سایه های تیره روی لامپ های شما می تواند هزینه برق شما را افزایش دهد؟ چیزهای زیادی در خانه وجود دارد که ما به آنها عادت کرده ایم و فکر می کنیم مفید هستند. اما حقیقت این است که آنها یا ما را بیشتر تمیز می کنند یا فضایی ناخوشایند ایجاد می کنند.

ما در این مقاله نکاتی را جمع آوری کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید، به خصوص اگر قصد دارید خانه یا آپارتمان خود را تغییر دهید.

1. مبل تختخواب شو

دلیل واقعی برای صرفه جویی در اتاق با خرید یک مبل تختخواب شو به جای یک تخت معمولی وجود ندارد. مهمان ها آنقدر زیاد نمی آیند. تغییر دادن رختخواب هر روز و کم خوابی اصلا خوب نیست. علاوه بر این، این مبل ها فضای کمتری دارند، بنابراین کیفیت خواب نیز به همین دلیل بدتر می شود.

اگر قصد خرید مبلمان جدید را دارید ، باید یک تخت معمولی با یک تشک خوب تهیه کنید. این تکه مبلمان برای مدت طولانی تری نسبت به مبل دگرگون کننده در وضعیت خوبی باقی می ماند.

2. مجموعه کیسه های پلاستیکی

ما اغلب کیسه های پلاستیکی را دور نمی اندازیم زیرا ممکن است به آنها نیاز داشته باشیم. اما یک روز، این به یک آشفتگی کامل در کابینت شما منجر می شود.

بهتر است کیسه های پلاستیکی را در یک جعبه کوچک نگهداری کنید و تعداد کیسه ها را به تعداد کیسه هایی که می توانید در جعبه قرار دهید محدود کنید. چند کیسه خرید بزرگ بخرید و یکی از آنها را در کیف خود که به محل کار یا ماشین خود می برید برای زمانی که به خرید می روید نگه دارید. و به جای نگهداری تعداد زیادی کیسه پلاستیکی، آنها را بازیافت کنید.

3. تعداد زیادی جعبه

نگهداری اشیا در جعبه ها واقعا راحت است. با این حال، ما اغلب از جعبه های زیادی استفاده می کنیم و حتی به یاد نمی آوریم که چه چیزی در آنها وجود دارد. در نتیجه، شما می توانید وقت گرانبهای خود را به دنبال چیزی در همه آنها تلف کنید.

لباس ها بهتر است در کمد لباسی نگهداری شوند که بتوانید به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید. و چند جعبه بزرگ برای نگهداری چیزهایی که اغلب استفاده نمی کنید عالی هستند. روی جعبه ها بنویسید که چه چیزی را در آنها نگه می دارید.

4. بارگیری بیش از حد چوب لباسی در سالن

کت های تالار همیشه پر هستند مگر اینکه برای تمام فصول فقط یک کت داشته باشید. اما این سالن است که اولین تاثیر را در خانه شما می گذارد. اگر قفسه کت شما بیش از حد بار باشد، خانه نامرتب به نظر می رسد، زمان بیشتری برای پیدا کردن یک کت ضروری نیاز دارد، و اغلب چیزها روی زمین ختم می شوند.

برای اینکه لباس های زیاد روی چوب لباسی نگذارید، یک قفسه کوچکتر بخرید! به همین راحتی! می توانید یک قلاب مخصوص برای کیف ها نه چندان دور از در قرار دهید.

5. جایی برای کفش نیست

حتی اگر مراقب باشید که کفش های خود را کجا می گذارید، در نهایت به هر حال کل سالن به نظر به هم ریخته می رسد. همچنین اگر مبلمان خاصی برای کفش خود ندارید، در زمستان آلودگی زیادی در سالن شما وجود دارد. سپس این کثیفی به اتاق های دیگر سرایت می کند و باید زمان بیشتری را صرف تمیز کردن کنید.

کمدهای بسیار کوچکی برای کفش ها وجود دارد که در یک موقعیت عمودی ذخیره می شوند. اگر سالن کوچکی دارید، می توانید یکی از این ها را بخرید. تنها مشکل این کمدها تهویه است که با قرار دادن یک کیسه اسطوخودوس در یکی از قفسه ها قابل حل است.

6. آینه های بزرگ در اتاق

آینه های بزرگ در اتاق خواب اغلب در آنجا ظاهر می شوند زیرا روی کمد یا کمد هستند. آنها می توانند یک اتاق کوچک را بسیار بزرگتر نشان دهند. با این حال، آنها نیاز به تمیز کردن منظم دارند. اگر در اتاق آفتاب زیادی دارید، گرد و غبار به راحتی روی آینه ها دیده می شود.

مگر اینکه بخواهید چند بار در هفته گرد و غبار را تمیز کنید و آینه های بزرگ خود را بشویید، کمد لباسی با یک یا 2 آینه روی درها سفارش دهید. و برای اینکه اتاق بزرگتر به نظر برسد، می توانید رنگ کمد لباس یا کمد را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید.

7. کاغذ دیواری روشن در سالن

رنگ های روشن کاغذ دیواری واقعاً مکان را بزرگتر نشان می دهند و احساس می کنند، اما در واقع فقط دردسرهای زیادی ایجاد می کنند. دیوارهای سبک، مخصوصاً در محلی که افراد کفش و کت را عوض می کنند، با آمدن پاییز خاکستری و کثیف می شوند و سالن نامرتب به نظر می رسد. علاوه بر این، شستن کاغذ دیواری و تمیز نگه داشتن آن بسیار سخت است. شما باید زمان زیادی را صرف آن کنید و در نهایت مجبور خواهید شد کاغذ دیواری را تغییر دهید.

برای جلوگیری از این نوع دردسرها، رنگ هایی را انتخاب کنید که نور کمتری دارند یا دیوارهای روشن را با کابینت بپوشانید.

8. آویز سیمی

اگر تعداد زیادی رخت آویز سیمی دارید، هنگام بیرون آوردن لباس‌ها از کمد، خطر آسیب دیدن آن‌ها زیاد است و لباس‌هایی که از پارچه‌های ظریف ساخته شده‌اند به دلیل کشش شکل خود را از دست می‌دهند.

برای جلوگیری از این موضوع، آویزهای چوبی را انتخاب کنید که ظاهر بسیار بهتری دارند.

9. قفسه باز

یکی از محبوب ترین چیزهایی که مردم در آشپزخانه خود دارند، قفسه بندی باز است. متاسفانه گرد و غبار زیادی در آشپزخانه وجود دارد. و اغلب، گرد و غبار با گریس مخلوط می شود و به سختی تمیز می شود. این قفسه ها و چیزهای روی آنها باید به طور مرتب تمیز شوند، در غیر این صورت گرد و غبار واقعاً نمایان می شود. یکی دیگر از عوامل منفی، لزوم تمیز نگه داشتن مکان است زیرا نمی توانید هر چیزی را که می خواهید در این قفسه ها قرار دهید، در غیر این صورت مکان نامرتب به نظر می رسد.

بهترین گزینه برای آشپزخانه کابینت های بسته است. کابینت هایی با درهای رنگ های روشن عالی به نظر می رسند و مکان را بزرگتر نشان می دهند.

10. میزهای پذیرایی

بسیاری از مردم میزهای دگرگونی دارند که در صورت آمدن مهمانان می توانند در خانه هایشان طولانی تر شوند. اما، مهمانان زیاد نمی آیند و با وجود اینکه این میزها قابل تغییر هستند، فضای زیادی را اشغال می کنند و کثیف و گرد و خاک می شوند. بنابراین، این یک تکه مبلمان واقعاً درهم است که هر 6 ماه یک بار در یک موقعیت خاص استفاده می شود.

بهتر است میز ناهارخوری کوچکتر و گردی بخرید که بتواند مهمانان بیشتری را در خود جای دهد.

11. آینه بزرگ در حمام

یک آینه بزرگ در حمام که درست از بالای سینک شروع می شود به سرعت با لکه های آب پوشانده می شود. و تمیز کردن آینه ها چند بار در روز خیلی راحت نیست. حمام نامرتب به نظر می رسد و شما از انعکاس آن خوشتان نمی آید.

اگر می خواهید کدام آینه را بخرید، یک آینه کوچک انتخاب کنید و آن را 7 تا 10 اینچ بالاتر از سینک قرار دهید. این به شما کمک می کند تا از تمیز کردن دائم حمام جلوگیری کنید.

12. سایه های لامپ تیره

سایه های تیره اجازه نمی دهند نور به خوبی از بین برود، بنابراین اتاق همیشه کمی تاریک خواهد بود. برای حل این مشکل می توانید بزرگترین و قوی ترین لامپ ها را بخرید. اما در این صورت برق بیشتری مصرف خواهید کرد و باید پول بیشتری بپردازید.

بهترین گزینه این است که رنگ سایه ها را تغییر دهید: پارچه یا شیشه با رنگ روشن اجازه می دهد نور به خوبی از بین برود و مکان دنج به نظر برسد. و شما پول را برای قبض برق هدر نخواهید داد.

13. موکت در آپارتمان

موکت بر خلاف فرش معمولی عمر کوتاهی دارد. اگر لکه ای روی آن وجود داشته باشد، باید افراد خاصی را استخدام کنید تا بتوانند از شر آن خلاص شوند. اگر نمی توانید از شر لکه خلاص شوید، باید فرش را عوض کنید یا به زندگی با لکه عادت کنید.

اگر می خواهید کف اتاقتان گرم و دنج باشد، یک فرش معمولی بخرید. شما همیشه می توانید آن را بشویید یا در صورت لزوم یک مورد جدید بخرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد