اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بازیکن استقلال تا اطلاع ثانوی محروم شد!/واکنش نکونام به محرومیت چشمی

مصاحبه های پس از بازی، این بار کار دست بازیکن استقلال داد و روزبه چشمی از سوی کمیته انضباطی موقتا محروم شد.

به گزارش سایت طلا، همانطور که کمیته انضباطی پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر اعلام کرده بود، در فصل جدید با هرگونه تنش، بی انضباطی، درگیری و مسائل مختلف برخورد می کند و همین مسئله سبب شد تا این کمیته روی مصاحبه های پس از بازی نیز نظارت ویژه ای داشته باشد.

در پایان هفته نخست لیگ برتر بود که ساعتی پس از پایان بازی ها، چهره هایی همچون علیرضا بیرانوند، سیدمهدی رحمتی، مجتبی حسینی و... از سوی کمیته انضباطی احضار شدند تا بابت رفتارهای داخل زمین و همچنین مصاحبه های پس از بازی پاسخگو باشند که حالا روزبه چشمی نیز به عنوان اولین استقلالی، با حکمی از سوی کمیته انضباطی روبرو شده است.

این بازیکن در پایان دیدار برابر سپاهان با انتقاد از عملکرد کوپال ناظمی اعلام کرد که پیش از اعلام هند پنالتی به سود میزبان، به روی ارسلان مطهری خطا صورت گرفته است ضمن اینکه داور بازی می توانست یک خطای پنالتی برای آبی ها اعلام کند.

این اظهارات چشمی حالا با واکنش کمیته انضباطی روبرو شده است. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: روزبه چشمی به دلیل اظهارات بعد از دیدار استقلال مقابل سپاهان، طبق ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و با صدور دستور موقت تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است.

بازیکن استقلال می بایست ظرف مهلت ۴۸ ساعت آینده، دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند و باید دید که رأی صادره درباره چشمی چه خواهد بود.

حمایت تمام‌قد نکونام از روزبه؛ «همه ما چشمی هستیم»

سرمربی تیم فوتبال استقلال به محرومیت مدافع این تیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

ایرنا نوشت، تیم فوتبال استقلال دیشب در حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر در اصفهان با یک گل مغلوب سپاهان شد.

روزبه‌ چشمی، مدافع استقلال پس از این شکست در جمع خبرنگار از تیم داوری این بازی انتقاد کرد و به آنها تاخت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز با اشاره به اظهارات چشمی پس از این دیدار علیه تیم داوری، با انتشار اطلاعیه‌ای از محرومیت این بازیکن تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به‌دنبال این حکم، جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها با انتشار پستی در صفحه شخصی وی در فضای مجازی به این حکم واکنش نشان داد و نوشت: «حرف حق همه ما روزبه هستیم»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد