اونس طلا2337.71
مظنه15,116,000
18 گرم3,489,500
ارزش سکه34,056,348
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

رانندگان بخوانند؛ جریمه عبور از چراغ قرمز نجومی شد!

عبور از چراغ قرمز یکی از تخلفات حادثه سازی است که علاوه بر جریمه نجومی نمره منفی هم اعمال می شود که برای خودروهای شخصی ۵ نمره و برای خودروهای عمومی ۱۰ نمره منفی لحاظ می شود.

به گزارش سایت طلا، رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عبور از چراغ قرمز یکی از تخلفات حادثه سازی است که علاوه بر جریمه ۲۰۰ هزار تومانی نمره منفی هم اعمال می شود که برای خودروهای شخصی ۵ نمره و برای خودروهای عمومی ۱۰ نمره منفی لحاظ می شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ مصطفی زینی وند در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص اهمیت خط کشی ها در معابر توضیح داد.

سرهنگ زینی وندگفت: یکی از مشکلاتی که در تقاطع ها وجود دارد ، جاهایی که عرض بین خط کشی ها زیاد می باشد که در این محل ها خودروها حرکت بین خطوط را ندارند.

وی افزود : چون خط کشی ها با فواصل زیاد ترسیم شده است خودرو ها قبل و بعد از تقاطع به صورت نامنظم در حال عبور هستند.

سرهنگ زینی وند بیان داشت :در محدوده ای اصلاح خط کشی در محل تقاطع انجام پذیرفت بود که قبل از آن اجرای خط کشی به صورت درست انجام نشده و در این محل شش خط عبوری به صورت نامنظم پشت چراغ در تقاطع وجود داشت و خودروها به صورت نامنظم توقف داشتند .

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد:همین بی نظمی باعث شد که تخلیه بار ترافیکی و گذر از تقاطع با مشکل روبرو شود.

وی گفت :ولی هنگامی که عرض این خط کشی ها اصلاح شد ۵ خط به صورت منظم در پشت تقاطع عبور کرده و در لحظه ای که چراغ سبز می شود خودروهایی که در این ۵ خط هستند به صورت منظم عبور می کنند و در واقع تعداد خودروهایی که به صورت منظم از چراغ عبور می کنند به مراتب بیشتر از ان شش خط قبلی و نامظم هستند.

سرهنگ زینی وند افزود : یکی از موضوعات خیلی مهم که رانندگان و شهروندان باید به آن توجه داشته باشند ، خط ایست قبل از تقاطع ها می باشد که مختص به عابرین پیاده است و رانندگان ملزم هستند قبل از این خط ایست توقف داشته باشند تا یک حریم بین خودروها ، وسایل نقلیه و عابرین پیاده ای که در زمان سبز بودن چراغ ایجاد شود و عابرین به صورت ایمن از تقاطع عبور نمایند.

وی ادامه داد : عبور از چراغ قرمز یکی از تخلفات حادثه سازی است که علاوه بر جریمه ۲۰۰ هزار تومانی نمره منفی هم اعمال می شود که برای خودروهای شخصی ۵ نمره و برای خودروهای عمومی ۱۰ نمره منفی لحاظ می شود.

سرهنگ زینی وند بیان داشت : خط کشی ها در تقاطع ها دارای اهمیت زیادی هستند و اگر بدرستی انجام شود خود باعث نظم بخشی در تقاطع ها چه در قبل و چه در بعد از آن می شود .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد