اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین موضع‌گیری کابینه سعودی درباره ایران

کابینه عربستان به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در جلسه امروز خود بر روابط با ایران بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل تاکید کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرگزاری عربستان (واس)، هیئت دولت عربستان بر تمایل این کشور به آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، هیئت دولت عربستان در جلسه روز سه شنبه خود به ریاست ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور، اقدامات اتخاذ شده برای اجرای توافق ازسرگیری روابط دیپلماتیک میان ریاض و تهران از جمله اعزام سفیر به دو کشور را پیگیری کرد.

هیئت دولت عربستان همچنین تمایل خود به آغاز مرحله جدیدی از روابط با ایران بر اساس منافع مشترک و احترام متقابل را ابراز کرد.

این در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها از «عبدالله بن سعود العنزی»، به عنوان سفیر جدید عربستان در ایران نام برده‌اند. این منابع گفته‌اند که العنزی سفیر فعلی عربستان در عمان است که قرار شده به عنوان سفیر جدید عربستان در ایران به کار خود ادامه دهد.

براساس این گزارش، العنزی یک چهره اقتصادی است که برای تصدی سفارت سعودی در تهران انتخاب شده است. با این حال مقامات و دستگاه دیپلماتیک عربستان سعودی هنوز به صورت رسمی این خبر را تأیید نکرده‌اند و مشخص نیست که گمانه زنی درباره انتخاب «عبدالله بن سعود العنزی»، به عنوان سفیر جدید عربستان در ایران تا چه حد درست است؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد