اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت دلار /سکه فردایی، دلار را مردد کرد

عده‌ای از معامله‌گران معتقدند سکه لیدر شده و قیمت دلار هم می‌تواند افزایش داشته باشد. این موضوع بازار را برای از دست دادن حمایت 48 هزار و 600 تومان مردد کرد.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار هرات پس از سه روز برخورد به حمایت 48 هزار و 600 تومان، بالاخره در روز دوشنبه این سطح را از دست داد. قیمت دلار هرات در 48 هزار و 600 تومان آغاز به کار کرد و پس از افزایش 100 تومانی، کاهشی شد و حمایت 48 هزار و 600 تومان را از دست داد، اما زیر این سطح تثبیت روزانه نداد.

در نیمه اول معاملات روز دوشنبه قیمت دلار سلیمانیه با کاهش تا حمایت 48 هزار و 300 تومان پایین رفت و زیر قیمت دلار هرات معامله شد. عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کردند قیمت دلار در تهران اجازه ریزش بیشتر را نمی‌دهد.

قیمت تتر که در معاملات یکشنبه در سطح 48 هزار و 700 تومان گیر کرده بود، کاهشی شد و تا سطح 48 هزار و 300 تومان پایین آمد، اما در این مرز حمایت شد. قیمت درهم امارات در 13 هزار و 450 تومان شروع شد و با افزایش اندک تا 13 هزار و 490 تومان بالا رفت. قیمت دلاری درهم با برابری 3.67 عدد 49 هزار و 500 تومان برآورد می‌شود که نشان می‌دهد قیمت دلار تهران حباب منفی 600 تومانی نسبت به قیمت درهم دارد. معامله‌گران معتقدند در قیمت‌های پایین‌تر برای حواله تقاضا وجود دارد ولی در تهران بخاطر کم‌عمق شدن بازار، حباب منفی ایجاد شده است.

معامله‌گران معتقدند با رنج شدن قیمت دلار در این سطوح، فقط در صورت تزریق بازارساز می‌توانیم شاهد کاهش شدید باشیم. در غیر این صورت قیمت دلار در همین سطوح نوسان خواهد داد تا سیگنال خبری مهمی به آن مخابره شود.

با توجه به بسته شدن قیمت دلار هرات در 48 هزار و 620 تومان در پشت خط دوشنبه شب، معامله‌گران معتقدند قیمت دلار امروز همچنان درگیر سطح حمایتی 48 هزار و 600 تومان خواهد بود. در صورت از دست رفتن این سطح، حمایت بعدی 48 هزار و 300 تومان خواهد بود. اکثر فعالان بازار ارز معتقدند که قیمت دلار گارد نزولی به خود گرفته و افزایش پرقدرت نخواهد داشت و بالایی‌ها از نوع پولبک هستند.

در معاملات عصر دوشنبه قیمت سکه فردایی با افزایش به کانال 28 میلیون تومان برگشت. عده‌ای از معامله‌گران این حرکت را رکب می‌دانند و در مقابل عده‌ای معتقدند سکه لیدر شده و قیمت دلار هم می‌تواند افزایش داشته باشد. این موضوع بازار را برای از دست دادن حمایت 48 هزار و 600 تومان مردد کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد