اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارخانه اسنوا در آتش سوخت + ویدیو

معاون سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان از آتش‌سوزی در کارخانه اسنوا خبر داد.

به گزارش سایت طلا، حریق در یکی از سوله‌های مرکز صنعتی اسنوا ساعت 11:10 به سازمان آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به همراه هشت دستگاه خودرو اطفائیه فوق سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

طی این حادثه حدود 20 متر از یکی از سوله‌های وابسته به گروه صنعتی انتخاب که فوم تولید می‌کرد؛ در بخش انبار مواد اولیه دچار آتش‌سوزی شد. محل حادثه پاک‌سازی شد تا از سرایت حریق به سایر نقاط پیشگیری شود.

جزئیات آتش‌سوزی در کارخانه اسنوای اصفهان

محمد مهدی مقدس‌زاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اصفهان درخصوص آتش‌سوزی در کارخانه اسنوا در شاهین شهر اصفهان، اظهارداشت: ساعت 11:10 دقیقه صبح درخصوص آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های وابسته به شرکت اسنوا به این سازمان اعلام شد. باتوجه به آنکه این کارخانه یکی از مجموعه‌های تولیدکننده مواد اولیه این محصولات شرکت اسنوا است، بخش فوم‌سازی لوازم خانگی این مجموعه دچار حریق شد.

وی افزود: خوشبختانه با حضور به موقع گروه آتش‌نشانی شاهین‌شهر به دلیل وسیع نبودن گستردگی آتش، با اعزام نخستین اکیپ آتش نشانی، آتش در محل مورد نظر اطفاء شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان با بیان آنکه خوشبختانه در این حریق تلفات جانی نداشتیم خاطرنشان کرد: درحال حاضر علت آن در حال بررسی و همچنان موردمشخصی اعلام نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد