اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پدر خوانده لاله و لادن درگذشت + عکس

علیرضا صفائیان را بیشتر با این عنوان می‌شناسیم: مردی بزرگ که زندگی باشرافت را در گرو خدمت و مهربانی می‌دید.

به گزارش سایت طلا،رامین صفائیان فرزند ایشان در گفتگویی کوتاه به گوشه‌هایی از زندگی ایشان اشاره کرد.

لاله و لادن دو قلوهای بهم چسبیده از ناحیه سر از سن یکسالگی به مدت 27 سال در منزل شخصی پدر حقیر بوده است. او توانست در مقابل چشمان حیرت زده جهانیان این دو عزیز را به مرحله فوق لیسانس حقوق از دانشگاه تهران برساند. آنها دوچرخه سواری می‌کردند. ماشین دو فرمانه داشتند و مسلط به پنج زبان زنده دنیا بودند. پدر حقیر اعتقاد داشت وقتی نقیصه‌ایی در وجود کسی می‌باشد خداوند متعال ویژگی‌های دیگری در آنها به ودیعه می‌گذارد که با شکوفایی و کشف علاوه بر حل مشکلات خود، می‌توانند مشکلات جامعه را نیز حل کنند که عملا پدر این موضوع را در وجود لاله و لادن به منصه ظهور رساند.

حضرت امام (ره) با وجود مشکلات جنگ، مسائل لاله و لادن را رصد می‌کردند و 11 بار با پدر ملاقات کردند. پدر مراکز متعدد درمانی خیریه و مراکز نگهداری ایتام احداث نمودند. ایشان همچنین دانشگاهی به متراژ 300 هزار متر را وقف و غسال خانه و مراکز خیریه‌ی بسیاری نیز احداث نمودند. همچنین چندین بار کار آفرین نمونه در سطح کشور شدند و معتقد بودند هیچ آسانسوری برای پیشرفت وجود ندارد و باید راه پله‌ها را طی کرد. پدری نمونه و یک مرد نمونه از هر لحاظ بودند.

گفتگوی کامل در فرصت مناسب برای دوستداران پخش می‌گردد.

ضمنا مراسم یادبود آن بزرگوار در روز جمعه سوم شهریور ماه 1402 از ساعت 17تا 18:30 در مسجد امام صادق (ع) واقع در فلکه دوم صادقیه ابتدای ستارخان برگزار می‌گردد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد