اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

داستان عجیب کودکی که با رشد برعکس خود علم پزشکی را متحیر کرد+ تصاویر

بیشتر افراد فیلم مورد عجیب بنجامین باتن را دیده اند. اما این که در دنیای واقعی اتفاق بیفتد موردی بسیار نادر و عجیب است!

به گزارش سایت طلا، تصور کنید با پوستی به دنیا آمده اید که می تواند برای یک کودک 5 ساله مناسب باشد، حتی اگر فقط یک نوزاد هستید . پزشکان از ظاهر تام تننت در هنگام تولد بسیار شگفت زده شدند. پدر تام هم باورش نمی شد. سفر آنها از آن زمان تاکنون پر از لحظات سخت و احساسات قوی بوده است. اکنون، اگر به سرعت به روزهای خود پیش برویم، دیدن ظاهر تام در حال حاضر ممکن است شما را با تعجب گریه کند.

در سال 1993، در جنوب شرق استرالیا ، اتفاقی واقعا غیرعادی افتاد. نوزادی به نام تام تننت با شرایط خاصی به دنیا آمد که همه را شگفت زده کرد. قبل از به دنیا آمدن او، سونوگرافی‌ها به چیزی بسیار غیرعادی اشاره می‌کردند که باعث می‌شد والدینش در مورد نگهداری یا عدم نگهداری او سوال کنند.

خوشبختانه پدر تام تصمیم خوبی گرفت. جف تننت، پدرش، گفت : «ما به نوعی در این مورد بین خود بحث کردیم، و تصمیم گرفتیم که چه چیزی باید باشد، و آن را به پایان رساندیم .

هیچ مقدار آزمایش یا چک آپ نمی توانست کسی را برای وضعیت جدی تام آماده کند. وقتی والدینش برای اولین بار او را در اتاق زایمان دیدند، کاملاً متحیر شدند . مادر تام، دبی تننت، وقتی او را روی سینه‌اش گذاشتند، نمی‌توانست به چشمانش اعتماد کند.

او گفت : «قلبم تا گلویم می‌آمد، اما در عین حال، گرفتن او و در آغوش گرفتنش دوست‌داشتنی بود . پزشکان توسط تام گیج شدند.

از آنجایی که علت آن نامشخص بود، هیچ درمان یا راه حلی در دسترس نبود. تنها امید آنها این بود که با بالا رفتن سن، به طور طبیعی در پوست خود رشد کند و چین و چروک ها کاهش یابد.

محققان سرانجام به کشف جالبی در مورد وضعیت او دست یافتند.

او حدود دو ماه و نیم در بیمارستان ماند که برای محققان بسیار چالش برانگیز بود.

آنها دریافتند که تام مانند توله سگ های شارپی، اسید هیالورونیک اضافی در بدن خود دارد. اما سطوح او از این ماده بسیار بالاتر از حد معمول بود. جالب اینجاست که با رشد شار پیس، سطح این ماده در آنها کاهش می یابد و پوست آنها تغییر می کند. پزشکان معتقد بودند که ممکن است همین اتفاق برای تام بیفتد.

دکتر اندرو رمزدن، یک پزشک، گفت که وضعیت تام احتمالاً با افزایش سن بهتر می شود. حق با او بود! وضعیت تام با گذشت زمان بهبود یافت، درست همانطور که دکتر فکر می کرد.

تام در سال‌های اولیه‌اش با چالش‌هایی روبه‌رو شد و به دلیل ظاهر متمایزش، دست انداختن را تجربه کرد و از مدرسه رها شد.
اگرچه او هنوز دارای برخی تمایزات فیزیکی جزئی بود، اما در مقایسه با زمانی که او متولد شد، کمتر برجسته بودند .

30 سال از تولد تام می گذرد، پزشکان شگفت انگیز. ما چیز زیادی در مورد او از رسانه های اجتماعی نمی دانیم و زندگی فعلی تام کمی رمز و راز است.

در فیس بوک خود ، به نظر می رسد که او با خوشحالی با هانا در مکانی به نام فرانکستون، پایین در ویکتوریا، استرالیا ازدواج کرده است. «زندگی ساده است. شما انتخاب می کنید و به گذشته نگاه نمی کنید.

آمدن یک نوزاد جدید به دنیا یک رویداد شادی آور است، اما با یک حس ذاتی محافظت از تولد جدید نیز همراه است. شخصیت های اصلی داستان بعدی ما، کریستینا و بلیز، از دیدن دختر تازه متولد شده خود بسیار خوشحال شدند، اما به زودی متوجه شدند که او یک بیماری نادر دارد که در ابتدا پزشکان را گیج کرده بود.

پیش

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد