اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ماجرای شهادت دو مامور پلیس شهر اصفهان در درگیری با قاتل مسلح + فیلم

پلیس گفت: مهمات زیادی از این فرد کشف شد و این ظرفیت برای او وجود داشت که هر لحظه به شهروندان دیگری هم آسیب برساند.

به گزارش سایت طلا ،پلیس گفت: مهمات زیادی از این فرد کشف شد و این ظرفیت برای او وجود داشت که هر لحظه به شهروندان دیگری هم آسیب برساند.

دو تن از ماموران پلیس شهر اصفهان در درگیری با یک قاتل مسلح به شهادت رسیدند. روایت روز حادثه را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش سایت طلا،روز گذشته جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شهادت دو تن از ماموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید

سردار محمد رضا هاشمی فر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.


او گفت: با حضور ماموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را برخود تنگ دیده و با مشاهده پلیس به سمت ماموران انتظامی تیر اندازی کرد.



سرهنگ هاشمی فر افزود: در نهایت با اقدام سریع ماموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید و دو نفر از ماموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استواریکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد