اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

آموزش صرافی بینگ ایکس bingx

صرافی بینگ ایکس bingx از صرافی‌های بسیار خوشنام و معروف در حوزه بلاکچین است. این صرافی برخلاف بسیاری از صرافی‌های دنیا، امکانات بسیار وسیعی دارد که خیلی از آنها فاقد این امکانات هستند.

صرافی بینگ ایکس bingx از صرافی‌های بسیار خوشنام و معروف در حوزه بلاکچین است. این صرافی برخلاف بسیاری از صرافی‌های دنیا، امکانات بسیار وسیعی دارد که خیلی از آنها فاقد این امکانات هستند. اما استفاده از تک تک این امکانات نیازمند دانش، اطلاعات و آموزش و تمرین است. انتظار نداشته باشید بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، بتوانید از همه زیر منوهای این پلتفرم استفاده کنید. باید در این زمینه آموزش‌های مختلف را ببینید تا بتوانید از امکانات این صرافی به راحتی استفاده کنید. بینگ ایکس فقط یک صرافی نیست. از این پلتفرم می‌توان در مواقعی هم به عنوان یک کارگزاری یا بروکر فارکس استفاده کرد و جفت ارزهای فارکس را خرید و فروش کرد. لذا، آموزش منوها و نحوه استفاده از امکانات آن برای تمام کاربران، بسیار واجب و ضروری است.

ما در این مقاله قصد داریم برای شما در مورد استفاده از ربات گرید، احراز هویت و نحوه استفاده از سیستم کپی تریدینگ، آموزش‌های مهمی را ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

1. آموزش احراز هویت در صرافی بینگ ایکس

2. آموزش استفاده از ربات گرید در صرافی بینگ ایکس

3. آموزش استفاده از کپی ترید در صرافی بینگ ایکس

4. آموزش خرید و فروش جفت ارز فارکس در صرافی بینگ ایکس

چگونه در بینگ ایکس احراز هویت کنیم؟

بعد از ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx و ایجاد یک حساب کاربری، می‌توانید به صورت دلخواه، احراز هویت را انجام دهید و یا اصلا انجام ندهید. زیرا احراز هویت در بینگ ایکس، اجباری نیست و این صرافی با کاربران ایرانی هیچ مشکلی ندارد. شما بدون احراز هویت تا 50 هزار دلار در 24 ساعت، حق واریز و برداشت دارید.

ما فرض را بر این می‌گذاریم که شما قرار است بیش از 50 هزار دلار در طول 24 ساعت برداشت یا واریز کنید و همچنین فرض می‌کیم که شاید دوست داشته باشید احراز هویت کنید تا امنیت حساب کاربری شما دو چندان شود. به همین منظور، باید قدم به قدم، مراحل زیر را طی کنید:

· وارد حساب کاربری خود شوید.

· روی گزینه اکانت بزنید. در اینجا می‌توانید از دو روش احراز هویت، به دلخواه، یکی را انتخاب کنید:

1. روش google authenticator یا FA2

2. روش identity verification

· اگر معاملات و امنیت آنها برای شما اهمیت دارد از روش گوگل آتنتیکیتور و اگر دوست دارید سریعا این کار را انجام دهید، از روش identity اقدام کنید.

· در روش گوگل آتنتیکیتور، ابتدا باید این برنامه را روی گوشی موبایل خود نصب و اجرا کنید.

· وارد اکانت پلتفرم بینگ ایکس شوید و بعد از انتخاب گزینه account and security و روش گوگل آتنتیکیتور، در صفحه باز شده، کیو آر کد مربوطه را روی موبایل خود با گوگل آتنتیکیتور، اسکن کنید.

· در این مرحله منتظر دریافت یک کد 6 رقمی باشید. باید یک پازل نمایش داد شده را نیز حل کنید.

· کد دریافتی را وارد و احراز هویت خود را انجام دهید.

در روش پیامکی یا دریافت ایمیل که همان identity باید مراحل زیر را طی کنید:

· وارد حساب کاربری شوید و روی گزینه اکانت، کلیک کنید.

· گزینه identity verification را بزنید.

· در صفحه‌ی پیش رو، می توانید پنجره ایمیل یا تلفن را انتخاب کنید.

·در این مرحله بعد از انتخاب تلفن یا ایمیل و وارد کردن آن، کادرهای مختلف پیش روی شما قرار دارد. باید آنها را پر کنید.

1. در کادر اول نام کشور را انتخاب کنید.

2. در کادر دوم باید نام خود را وارد کنید.

3. در کادر سوم باید شماره آی دی یا همان کد ملی را بزنید.

· در این قسمت دو کادر جلوی شما نمایش داده می‌شود که باید در یکی از آنها عکس کارت ملی یا پاسپورت و در دیگری عکس سلفی به همراه یک کاغذ که نام بینگ ایکس و تاریخ روز روی آن نوشته شده است را بارگذاری کنید.

·سپس next را بزنید تا احراز هویت تکمیل شود.

استفاده از ربات گرید در صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس bingx بر خلاف تمام صرافی‌های خارجی و داخلی که فاقد ربات اختصاصی هستند، یک ربات به نام grid مخصوص خود دارد که می‌تواند به جای تریدر و سرمایه گذار، به راحتی معاملات را پیش ببرد.

برای استفاده از ربات گرید در صرافی بینگ ایکس، طبق مراحل زیر قدم به قدم جلو بروید:

· وارد پلتفرم بینگ ایکس شده و وارد حساب کاربری خود شوید.

· در وسط نوار بالایی سایت یا پایین اپلیکیشن، گزینه Grid Trading را انتخاب کنید.

· در این مرحله یک پنجره با 3 گزینه برای شما باز می‌شود:

1. Futures grid

2. Spot grid

3. Spot infinity grid

در گزینه اول شما می‌توانید ربات را برای معاملات آینده انتخاب کنید تا معاملات شما در آینده را انجام دهد. این معاملات شامل معاملات فیوچرز استاندارد و پرپچوال است که معاملات مارجین و اهرم دار هستند.

در گزینه دوم، معاملات اسپات را به ربات می‌سپارید. در واقع شما با این کار می‌توانید سقف خرید و سقف فروش را برای ربات تعیین کنید. با تعیین شدن این کف و سقف قیمتی، ربات در زمان‌های که قیمت به سقف تعیین شده برسد، آن را می‌فروشد و زمانی که به کف قیمت برسد، ارز را خریداری می‌کند. سپس پوزیشن مورد نظر کاملا یسته خواهد شد.

در گزینه سوم، ربات مورد نظر، معاملات لحظه‌ای و اسپات را به شکل اینفینیتی انجام می‌دهد. شما می‌توانید کف قیمتی را مشخص کنید اما تا زمانی که ارز به حالت صعودی باشد، این پوزیشن باز می‌ماند تا شما از این طریق سود کسب کنید. این ربات برای زمانی است که ارز مورد نظر روند صعودی داشته باشد.

آموزش فعالسازی و استفاده از copy trade در صرافی بینگ ایکس

کپی تریدینگ در بازار مالی، از راه‌های بسیار خوبی است که می‌توان با آن به سودهای خوبی رسید. شاید مصداق این ربات را بتوان در ضرب المثل معروف فارسی جستجو کرد که در آن سخن از گره زدن دم روباه به دم شیر است یا همان منتفع شدن از همنشینی با بزرگان و وصلت با آنها است. حالا در ترید هم می‌توان این کار را کرد. افراد تازه وارد می‌توانند بند خود را به بزرگان معروف و تریدرهای موفق و الگو گره زده و اگر آنها وارد سوددهی شدند، کاربران تازه وارد هم سود کنند.

کپی تریدینگ صرافی بینگ ایکس برای تازه واردها می‌تواند سودهای ابتدایی خوبی ایجاد کند تا آنها تشویق به یادگیری اصول معامله شوند. تریدرهای حرفه‌ای هم می‌توانند تریدر الگو شده و با اشتراک گذاری پوزیشن‌های خود، کسب درآمد و کارمزد کنند.

برای فعال سازی کپی ترید باید مراحل زیر طی شود:

1. وارد پنل کاربری خود شود.

2. در وسط صفحه روی گزینه copy trade کلیک کنید.

3. گزینه apply to be a copy trader را بزنید.

4. از شما خواسته می‌شود تا نام شبکه اجتماعی ( تلگرام ) خود را به همراه فالورهای شما در شبکه‌های اجتماعی را به شکل اسکرین شات، در قسمت‌های مختلف بارگذاری کنید. همچنین باید از خلاصه معاملات خود، اسکرین شات بفرستید.

5. Submit را بزنید

6. بعد از به اتمام رسیدن این مراحل، 1 تا 3 روز به طول می‌انجامد تا ثبت نام کپی تریدینگ شما تایید شود. پس از این تایید، باید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت copy trading وارد شوید.

7. بعد از کلیک روی کپی تریدینگ، با دو گزینه مواجه می‌شوید:

·کپی ترید استاندارد: در روش standard، باید حد TP/SL خود را مشخص کنید و الگوهای رفتاری تریدر مورد نظر خود را در معاملات آنی و اسپات و یا فیوچرز، کپی کنید. دقت کنید که در این لحظه، اختیار و مدیریت سرمایه‌ی شما، در دستان خودتان است و می‌توانید روی آن نظارت کنید. استفاده از روش استاندارد برای افراد تازه کار، بسیار گزینه خوبی است. اگر از کاربران تازه وارد این صرافی هستید، حتما حفظ سرمایه برای شما اهمیت زیادی دارد. بهتر است به سراغ کپی ترید حرفه‌ای نروید و از همین روش استفاده کنید

·کپی ترید حرفه‌ای: در روش کپی ترید PROFESSIONAL که بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب است، شما یک تریدر انتخاب می‌کنید و تمام پوزیشن‌هایی که او فعال کرده است را فعال می‌کنید. در اینجا دیگر مدیریتی روی سرمایه خود ندارید.

8. پس از انتخاب هر کدام از روش‌های کپی ترید، کافیست تا گزینه ترید در کنار هر تریدر دلخواه را بزنید تا کپی تریدینگ، آغاز شود.

آموزش خرید و فروش جفت ارزهای فارکس در بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین صرافی‌های حوزه بلاکچین است که به خاطر امکانات منحصر بفرد خود توانسته در میان سایر صرافی‌ها، درخشش خوبی از خود نشان دهد. یکی از امکانات فوق العاده جذاب این صرافی، امکان معاملات جفت ارزهای فارکس، انواع کامودیتی و شاخص یا سهام شرکت‌های بسیار معتبر و معروف دنیاست. برای اینکه بتوانید از این صرافی به عنوان یک بروکر فارکس استفاده کنید، کار سختی در پیش ندارید. هر جایی از این پلتفرم که بخواهید رمز ارز معامله کنید، می‌توانید به جای آن، از جفت ارزهای فارکس استفاده کنید.

و در آخر لازم به ذکر است که، آموزش در مسیر موفقیت شما مانند چراغ راهی است که در دل تاریکی شب در دستان خود دارید. بازارهای مالی، به خصوص بازار رمز ارزها به دلیل نوسانات زیاد و لحظه‌ای، بستری پرسود ولی پر خطر است. اگر در این مسیر تکیه به آموزش خود کنید، مطمئنا پیروز میدان هستید.

منبع: بینگ ایکس


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد