اونس طلا2332.82
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000
گزارش آگهی

خرید و فروش بدون کارمزد شیبا و دوج با صرافی ارز دیجیتال والکس

این روزها خرید و فروش رمزارزهای مطرح مورد توجه افراد فعال در حوزه معاملات کریپتویی قرار گرفته است. شیبا و دوج دو نمونه از ارزهای غیرمتمرکز هستند که در انواع گوناگونی از صرافی‌های آنلاین لیست شده‌اند

این روزها خرید و فروش رمزارزهای مطرح مورد توجه افراد فعال در حوزه معاملات کریپتویی قرار گرفته است. شیبا و دوج دو نمونه از ارزهای غیرمتمرکز هستند که در انواع گوناگونی از صرافی‌های آنلاین لیست شده‌اند. صرافی ارز دیجیتال والکس امکان خرید این دو ارز بدون کارمزد را برای شما فراهم می‌کند و شما می‌توانید سود بالایی از خرید این دو نمونه کوین داشته باشید. ما قصد داریم تا در این گفتار به بررسی شرایط خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر، از طریق صرافی والکس بپردازیم. با ما همراه شوید.

نگاهی کلی به صرافی والکس

پلتفرم والکس به کاربران ایرانی کمک می‌کند معاملات خود را با خیالی آسوده انجام دهند و نگران مسدود شدن اکانت خود نباشند. صرافی ارز دیجیتال والکس قصد دارد تا با ایجاد ساختاری با کارمزدهای منصفانه، امکان خرید و فروش رمزارزها را فراهم کند؛ این پلتفرم همچنین بیان کرده است که می‌خواهد با ایجاد شرایطی امن، به کاربران ایرانی در زمینه‌ ارزهای دیجیتالی خدمات ارائه دهد.

چند نمونه از مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی این صرافی به شرح زیر است:

تضمین امنیت اطلاعات محرمانه کاربران

استفاده از پروتکل‌های SSL برای رمزنگاری اطلاعات در حین انتقال

پیاده‌سازی فرآیند تایید دو مرحله‌ای (Two Factor Authentication) به منظور تأمین امنیت بیشتر در تمامی شرایط‌ها

بهره‌گیری از سرورهای اختصاصی به منظور بهبود امنیت و عملکرد سیستم

کارمزد معاملات دوج و شیبا در صرافی والکس

صرافی والکس اعلام کرده است که تا پایان فصل تابستان، برای معاملات دوج و شیبا، کارمزد صفر درصدی را در نظر گرفته است. این اقدام باعث می‌شود تا تریدرها بتوانند سود حداکثری را در معاملات خود به ارمغان بیاورند.

این صرافی سیاست کارمزد صفر برای معامله دوج و شیبا را از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۳۱ شهریور در نظر خواهد گرفت؛ همچنین این تصمیم به صورت یکپارچه در تمام بازارهای معاملاتی دوج/تومان، دوج/تتر، شیبا/تومان و شیبا/تتر به اجرا درآمده است. اهمیت این کارمزد صفر در معاملاتی با حجم بالا نمایان می‌شود. این اقدام به این معناست که کاربران والکس بدون محدودیت حجم معاملات، می‌توانند از مزایای کارمزد صفر بهره‌برداری کنند.

صرافی والکس که به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده بات معامله‌گر هوش مصنوعی در ایران شناخته می‌شود، این سیاست کارمزد صفر را برای بات معامله‌گر نیز در نظر گرفته است. این بدان معناست که حتی اگر تجربه‌ کافی در زمینه معامله‌گری دوج و شیبا ندارید، می‌توانید یک یا چند بات با پیشنهادهای خودکار هوش مصنوعی را فعال کنید و از نوسانات این دو میم‌کوین بدون نیاز به دخالت شما، معامله انجام دهید.

مزایای صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس از تمهیدات امنیتی گوناگونی جهت حفظ سرمایه یوزرها بهره‌گیری می‌کند. محافظت از دارایی‌های دیجیتالی تریدرها به‌ صورت آفلاین، یکی از این تمهیدات به شمار می‌آید. بهره‌گیری از دیواره‌های آتش چندلایه، رمزنگاری مهم‌ترین دیتاها و اطلاعات هویتی کاربران، همچنین بک‌آپ‌گیری از اطلاعات سامانه، روش‌های دیگر به کار رفته توسط این صرافی جهت محافظت از دارایی افراد هستند.

این پلتفرم با در نظر گرفتن نیازهای اساسی سرمایه‌گذاران ایرانی، مجموعه‌ کاملی از ابزارهای مورد استفاده جهت معامله‌ رمزارزها در دسترس قرار داده است. این صرافی امکان اینکه شما خرید دوج کوین با کارمزد صفر را انجام دهید، فراهم کرده است.

سابقه درخشان والکس در حوزه معاملات رمزارزها

به طور کلی ارزهای دیجیتال به تازگی وارد حوزه سرمایه‌گذاری ایرانیان شده‌اند و صرافی والکس با بیش از پنج سال تجربه، یکی از پیشروترین صرافی‌های این حوزه به شمار می‌آید. در عین حال، نوآوری‌های ارائه شده توسط این پلتفرم باعث شده است تا این صرافی به عنوان یکی از معتبرترین‌های بازار داخلی ارزهای دیجیتال معرفی شود.

ربات معامله‌گری رمز ارزها

نخستین بات معامله‌گر در زمینه رمزارزها در ایران توسط صرافی ارز دیجیتال والکس طراحی و تولید شده است. انجام معاملات کریپتو کارنسی برای بسیاری از افراد، چالش‌برانگیز است؛ از همین رو، صرافی والکس به‌ عنوان یک شرکت پیشرو و فعال در حوزه بلاک‌چین، توانسته است نخستین بات معامله‌گر هوشمند در ایران را ایجاد کند. این بات به افراد با هر سطح دانش در زمینه رمزارزها و معاملات، کمک می‌کند تا به سود برسند. این بات به عنوان یک همکار هوشمند، به یادگیری استراتژی‌ها و همچنین تسهیل فرآیند شرکت در معاملات رمزارزها کمک می‌کند.

سکوی معامله رمز ارزها

سکوی معامله رمزارزها در صرافی والکس درواقع راهی برای تضمین اعتبار اکانت شما در این پلتفرم خواهد بود. امکان کسب سود از معاملات ارزهای دیجیتال برای همه فراهم است؛ اما برخی ممکن است به دلیل نداشتن اعتبار کافی، قادر به ورود به معاملات سودآور نباشند. با توجه به نیازهای معامله‌گران، صرافی والکس مفهومی به نام "سکوی معامله" ارائه داده است که با استفاده از طرح‌های مختلف برای به‌دست‌آوردن اعتبار و در نتیجه کسب سود بیشتر، به کاربران کمک می‌کند. سکوی معامله عملا یک ابزار تسهیل‌گر برای دستیابی به سود در حوزه رمزارزهاست. شما می‌توانید با ورود به حساب خود در این صرافی از این امکان ویژه بهره‌گیری کنید.

احراز هویت در صرافی ‌والکس

صرافی والکس احراز هویت را یک نوع فرایند آپشنال تعریف کرده است؛ بدان معنا که شما می‌توانید در صورت عدم تمایل به احراز هویت، این کار را انجام ندهید. یکی از برترین نکاتی که متوجه صرافی والکس می‌شوید، آن است که این پلتفرم امکان احراز هویت ایرانیان را فراهم کرده است. چنانچه شما با مدارک شناسایی به عنوان یک فرد ایرانی در این صرافی ثبت‌نام کنید، مانند دیگر صرافی‌ها از جمله بایننس، دیگر نگران مسدودیت حسابتان نخواهید بود.

ثبت‌نام و استفاده از صرافی والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از معتبرترین صرافی‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن خرید دوج و خرید شیبا با کارمزد صفر را انجام دهید. چنانچه قصد دارید تا در این‌باره اطلاعات تکمیلی را به دست آورید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این صرافی مراجعه کنید. این پلتفرم همچنین دارای برترین شرایط برای ایرانیان است و به دلیل اینکه هیچگونه ضرورتی برای احراز هویت وجود ندارد، تمامی افراد می‌توانند با خیالی آسوده از آن خدمات ویژه دریافت کنند. شایان ذکر است که چنانچه ایرانیان در این صرافی پروسه احراز هویت خود را تکمیل کنند، هیچگونه نگرانی جهت مسدود شدن اکانتشان وجود نخواهند داشت. پلتفرم والکس به دلیل ارائه امکاناتی ویژه توانسته است تا عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد