اونس طلا2308.29
مظنه14,906,000
18 گرم3,441,000
ارزش سکه33,583,218
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,000,000
ربع15,200,000

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده‌

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته‌شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمان‌بندی در سامانه ثبت‌نام کنند.

به گزارش سایت طلا،مهران سالاریه با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو 19 هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند، اظهار داشت: براین این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه‌هایی نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

وی افزود: براین اساس متقاضیان می‌توانند از یک ماه قبل از فصل تحویل خودروشان با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام و پس از انتخاب مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان این که زمان ثبت نام از سوی سامانه ستاد نوسازی برای مقتاضیان پیامک می شود بیان داشت: تا پیش از سال پیامک امکان ثبت نام در سامانه ستاد برای این دسته از متقاضیان فراهم نیست.

وی افزود: در حال حاضر امکان ثبت نام متقاضیانی که خودرو جایگزین خود را در تابستان و پاییز 1402 دریافت می کنند در سایت ستاد فراهم است.

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمان‌بندی در سامانه ثبت‌نام کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد