اونس طلا2337.71
مظنه14,696,000
18 گرم3,392,500
ارزش سکه33,110,088
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,900,000
ربع14,400,000

امروز سکه شانس زیادی برای صعود ندارد

فعالان بازار سکه معتقدند که قیمت سکه امامی در حال حاضر از سمت بازار جهانی طلا حمایت نمی شود و همین امر بر روی فلز زرد رنگ داخلی اثر گذاشته است.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی روز جمعه نتوانست وارد کانال ۲۸ میلیون تومان شود و در واپسین ساعات بازار شبانه در محدوده ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

دیشب معامله‌گران با اشاره به قیمت طلا و قیمت دلار و همچنین اتفاقات سیاسی چند روز اخیر، قیمت سکه امامی در روز جاری را پیش‌بینی کردند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد آژیر قرمز در بازار طلای جهانی به صدا در آمده است. قیمت اونس طلا دیروز نوسان محدودی را ثبت کرد و در حول و حوش ۱۸۹۰ دلار به فروش رسید.

گفته می‌شود مهم‌ترین عاملی که باعث شده قیمت طلا در سراشیبی قرار بگیرد ناشی از داده‌های اقتصادی قدرتمند آمریکا است که سبب شده فعالان بازار همچنان شانس افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را بالا بدانند.

فعالان بازار سکه معتقدند که قیمت سکه امامی در حال حاضر از سمت بازار جهانی طلا حمایت نمی شود و همین امر بر روی فلز زرد رنگ داخلی اثر گذاشته است.

از سوی دیگر قیمت دلار در معاملات دیشب در مرز ۴۹ هزار تومان معامله شد و گفته شده که هرات امروز تعطیل است.

عده ای از معامله گران می گفتند با تعطیل شدن هرات در اولین روز هفته، احتمالا بازار داخلی هم نوسان محدودی در مرز ۴۸ و ۴۹هزار تومان خواهد داشت، بنابراین سکه شانس زیادی برای صعود معنادار ندارد‌.

در حال حاضر برخی از معامله گران هم در انتظار سوغات وزیر امور خارجه ایران در سفرش به عربستان هستند. امیرعبداللهیان دیروز مهمان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی بود‌.

البته دسته ای هم باور دارند که در روزهای پایانی هر ماه احتمالا نقدی در بازار کم شود و بازار با کاهش تقاضا روبرو شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد