اونس طلا2302.52
مظنه14,666,000
18 گرم3,385,600
ارزش سکه33,042,498
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000
گزارش آگهی

سفر به ایتالیا چقدر هزینه دارد؟ لیست قیمت 5 سایت مطرح

ایتالیا یک مقصد گردشگری محبوب برای توریست های سراسر جهان محسوب می شود؛ گردشگران می توانند با رفتن به شهرهای ایتالیا و بازدید از چشم اندازهای طبیعی فوق العاده، جاذبه های تاریخی و هنری، قدم زدن در خیابان های قدیمی و خوردن غذاهای خوشمزه آن سفری هیجان انگیز و خاطره سازی را تجربه کنند.

ایتالیا یک مقصد گردشگری محبوب برای توریست های سراسر جهان محسوب می شود؛ گردشگران می توانند با رفتن به شهرهای ایتالیا و بازدید از چشم اندازهای طبیعی فوق العاده، جاذبه های تاریخی و هنری، قدم زدن در خیابان های قدیمی و خوردن غذاهای خوشمزه آن سفری هیجان انگیز و خاطره سازی را تجربه کنند. سفر به ایتالیا با تور یا به صورت انفرادی امکان پذیر است و هزینه سفر به ایتالیا با توجه به نوع سفر هوایی یا زمینی و سایر فاکتورها می تواند متفاوت باشد.

معرفی انواع تور ایتالیا

در ابتدای تصمیم گیری برای مسافرت به یکی از شهرهای ایتالیا باید یک تور قیمت مناسب پیدا کرد و سپس خرید بلیط و ثبت نام در تور را انجام داد. معمولا تورهای لحظه آخری، تور ارزان قیمت اروپا هستند که با قیمت کمتر از حالت عادی و در زمان نزدیک به حرکت اعلام می شوند و متقاضیان این تورها را خریداری می کنند.

به طور کلی قیمت تور ایتالیا تابستان 1402نسبت به سایر فصل ها با افزایش قیمت بیشتری مواجه می شود؛ زیرا این فصل بهترین و شلوغ ترین زمان سفر به ایتالیا است. در نتیجه با ازدحام توریست ها، قیمت رزرو هتل و هزینه پروازها افزایش می یابد. همچنین تورهای زمینی به ایتالیا نیز به دلیل زمان بر و هزینه زیادی که دارند کمتر مورد استقبال مسافران قرار می گیرند؛ در این حالت برای کاهش هزینه حمل و نقل می توانید به صورت زمینی و با ماشین شخصی به ایتالیا سفر کنید.

هزینه سفر به ایتالیا چقدر است؟

متقاضیان برای پیدا کردن تور ارزان قیمت اروپا باید به طور دقیق از هزینه های سفر مطلع باشند و اطلاعات کاملی در مورد بهترین زمان سفر به کشورهای اروپایی مثل ایتالیا به دست آورد. به طور کلی سفر با تور می تواند هزینه سفر را تا حد زیادی کاهش دهد و مقرون به صرفه است؛ البته همان طور که بیان شد کاهش هزینه سفر ایتالیا به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.

افرادی که می خواهند به صورت شخصی به ایتالیا سفر کنند باید به طور جداگانه و با مطالعه راهنمای سفر به ایتالیا اطلاعات دقیق و درستی را در مورد خرید بلیط، هزینه غذا و محل اقامت کسب کنند تا بتوانند با صرفه جویی در برخی هزینه ها، سفر ارزان قیمت و متناسب با بودجه خود را داشته باشند.

هزینه های سفر به ایتالیا صرف چه مواردی می شود؟
1. هزینه های گذرنامه

پرداخت ۱۰۰۰ تومان بابت دریافت شناسه
واریز ۳,۷۵۰ تومان برای عوارض شهرداری به حساب شهرداری
پرداخت ۷۵,۰۰۰ تومان برای تعرفه صدور گذرنامه به خزانه داری استان
۳۴۰۰۰ تومان جهت خدمات دفاتر پلیس به اضافه 10 و هزینه پست
هزینه عکاسی برای عکس پاسپورت که می تواند بین ۲۰۰۰۰ تومان تا ۲۲۰۰۰ تومان باشد.

2. هزینه ویزای سفر به ایتالیا

مبلغ واریزی برای اخذ ویزای توریستی مهم ترین هزینه سفر به ایتالیا است که برای هر نفر بزرگسال ۶۰ یورو و برای متقاضیان بین 6 تا 12 سال، 35 یورو پرداخت شود. واحد پول ایتالیا یورو است و هزینه ها بر حسب یورو محاسبه می شود.

3. هزینه بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما سفر به ایتالیا با تور به شهر مبدا و مقصد، فصل سفر، شرکت هواپیمایی و نوع کلاس پروازی دارد؛ به طوری قیمت یک سفر هوایی رفت و برگشتی با کیفیت متوسط حدود 600 تا 1000 دلار است؛ این مبلغ در فصل های تابستان و تعطیلات به دلیل ازدحام گردشگران می تواند تا حدی افزایش یابد.

4. هزینه اقامت و هتل

هزینه اقامت در ایتالیا به شهر مورد نظر، کیفیت هتل و تعداد شبانه روز اقامت بستگی دارد. قیمت هتل های اقتصادی به مدت یک شب برای یک نفر حدود 50 تا 70 یورو است؛ ولی هتل های لوکس هزینه بیشتری دارند. به عنوان مثال هزینه هاستل اشتراکی بین ۱۸ تا ۳۰ یورو برای یک شب، هزینه هاستل خصوصی ۵۰ تا ۱۰۰ یورو و هتل ۳ ستاره هزینه ۱۰۸ یورو به بالا و ۱۵۰ یورو به بالا دارند.

5. هزینه غذا برای رستوران

هزینه غذا و نوشیدنی و غذا نیز جزء هزینه سفر به ایتالیا محاسبه می شود و برآورد هزینه ها به نوع غذا و رستوران انتخابی بستگی دارد. هزینه برای یک وعده غذای ناهار در رستوران ‌های گران قیمت حدود ۲۰ تا ۳۰ یورو است؛ در حالی که برای خوردن یک وعده ناهار در رستوران های سطح پایین تر و خرید خوراکی های خیابانی هزینه ای حدود 10 تا 15 یورو نیاز می باشد.

برای خرید یک نوشیدنی ساده باید حدود 2 تا 3 یورو هزینه شود و برای همان نوشیدنی در رستوران های گران قیمت باید 4 تا 6 یورو هزینه کرد. همچنین میانگین هزینه غذا برای یک وعده در رستوران 123 یورو و میانگین هزینه غذای فست فودی تقریبا ۹ یورو برآورد می شود.

6. هزینه حمل و نقل در ایتالیا

در ایتالیا وسایل حمل و نقل عمومی مختلفی وجود داشته که هر یک هزینه متفاوتی دارند. برای کاهش هزینه سفر به ایتالیا بهترین راه برای گشت و گذار تردد با قطارهای تندرو داخل شهری است. هزینه این قطارها بین ۳۵ تا ۶۵ یورو می باشد؛ در حالی که با استفاده از اتوبوس و مترو می توان حداقل هزینه معادل 2 یورو را برای گشت و گذار پرداخت کرد، البته تردد با این وسایل کم هزینه می تواند بسیار زمان بر باشد.

7. هزینه تفریح و گردش در ایتالیا

برای بازدید از مکان های گردشگری و تاریخی باید مسافران هزینه ورودی پرداخت کنند که چیزی حدود 13 تا 20 یورو از هزینه سفر به ایتالیا را به خود اختصاص می دهد؛ ولی اگر برای دیدن از اماکن توریستی نیاز به راهنما داشته باشید باید مبلغ بالاتری بین 60 تا 70 یورو پرداخت کرد.

8. خرید سرویس موبایل ایتالیایی

زمانی که به یک کشور خارجی سفر می کنید سیم کارت معمولی که در کشور مبدا استفاده می کردید کاربردی نخواهد داشت و باید اقدام به خرید سیم کارت کشور مقصد کنید. هزینه خرید سیمکارت ایتالیایی 10 یورو و شارژ آن 20 یورو است که باید آن را در هزینه سفر به ایتالیا لحاظ کرد.

معرفی 5 سایت برای خرید تور ارزان قیمت اروپا

1. آژانس مسافرتی آیشم

آیشم یک سایت معتبر در زمینه اجرای تورهای مسافرتی به کشورهای خارجی و شهرهای داخلی ایران است. این آژانس هواپیمایی سفرهای خارجی و داخلی را با قیمتی بسیار مناسب در ازای ارائه خدماتی با کیفیت و کامل انجام می دهد.

از جمله مهم ترین خدمات سایت آیشم می توان به برگزاری انواع تور ارزان قیمت اروپا، رزرو و فروش بلیط شهرهای داخلی و کشورهای خارجی، رزرو هتل های خارجی در تمام نقاط دنیا، انجام فرآیند اخذ ویزا بدون حضور مشتری، صدور بیمه مسافرتی، خدمات رزرواسیون آنلاین و مجری مستقیم تورهای خارجی اشاره کرد.

2. سایت علی بابا

از معروف ترین سایت های سفر و گردشگری در ایران سایت علی بابا است که خدمات متنوعی شامل فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس، تورهای گردشی، رزرو هتل، ویلا و اقامتگاه را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

برای انتخاب تور در سایت علی بابا باید ابتدا کشور مبدا و مقصد را انتخاب کرد و سپس تاریخ دلخواه را وارد کنید تا بتوانید تورهای پیشنهادی و موجود در برنامه مسافرتی سایت علی بابا را مشاهده نمایید. همچنین برای شخصی سازی تورها در این سایت فیلترهایی مثل تعداد ستاره‌ های هتل، رنج قیمتی تور، روش ‌های حمل و نقل و مقدار محبوبیت هتل‌ ها قرار دارد.

3. سایت گردشگری الی گشت

الی گشت یکی دیگر از سایت های مطرح در زمینه خدمات مسافرتی است که در پکیج های مسافرتی متنوع خود برای سفر به کشورهای خارجی خدماتی مثل راهنمای تور، بیمه مسافرتی و ترانسفر فرودگاهی را به مسافران ارائه می دهد. بیمه مسافرتی از خدمات برجسته این سایت می باشد که طبق قوانین تمامی هزینه های بیمارستانی و درمانی مسافر در طی سفر بر عهده بیمه گذار است.

4.سایت پر مخاطب سفر مارکت

خدمات و امکاناتی که سایت سفر مارکت ارائه می دهد بسیار متنوع است و از مهم ترین خدمات آن می توان به خرید بلیط هواپیما، تور گردشی، رزرو هتل، بلیط قطار، رزرو ویلا و رزرو اقامتگاه اشاره کرد. این سایت گردشگری دارای اپلیکیشن‌ های اندروید و ios است و از استورهای معتبر قابل دانلود می باشند.

یکی از جذابیت های سفرمارکت ارائه بلیط‌ هایی به‌ عنوان تورهای اقساطی برای مشتریان است که برای خرید آن ها نیازی به ضامن، سفته یا وثیقه نیست. برای ورود به سایت سفر مارکت باید با استفاده از شماره همراه خود در سایت ثبت نام کنید و بعد از رزرو سفر مشخصات خود را وارد نمایید.

5.سایت نهال گشت

سایت نهال گشت از سایت های معتبر در زمینه گردشگری و اجرای تورهای اروپایی، آسیایی و تورهای فصلی و داخلی است. در این سایت قیمت تور ایتالیا تابستان 1402 بسیار مناسب بوده و می توان با جستجو دراین سایت بهترین تور ارزان قیمت اروپا را پیدا کنید.

جمع بندی

برای سفر به کشورهای اروپایی مثل ایتالیا باید قبل از سفر تمام هزینه ها را به طور دقیق محاسبه کرد تا در حین سفر با مشکل مواجه نشد. هزینه سفر به ایتالیا در مقایسه با کشورهای آسیایی بیشتر است؛ بنابراین استفاده از تور ارزان قیمت اروپا یک گزینه مناسب برای سفر به این کشور می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد