اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فشار به بازار سکه از دو جناح / کاهش احتمالی قیمت سکه

برخی معامله‌گران می‌گفتند دیشب قیمت دلار کانال ۴۹ هزار تومان را از دست داده است. از سوی دیگر قیمت طلای جهانی دیشب از کانال ۱۹۰۰ دلار عقب‌نشینی کرد.

به گزارش سایت طلا، برخی از فعالان بازار سکه معتقدند که سکه امامی امروز پنجشنبه ۲۶ مرداد به دو دلیل ممکن است تحت فشار فروش قرار بگیرد.

از نگاه این دسته اولین دلیل در واقع به عقبگرد قیمت دلار در بازار پشت خطی دیشب بر می گردد.

برخی از معامله‌گران دیشب مدعی بودند که قیمت دلار در بازار شبانه کانال ۴۹ هزار تومان را از دست داده و با افت تقریبا ۲۰۰ تومانی بر روی ۴۸ هزار و ۹۳۰ تومان قرار گرفته است. سکه‌بازان با اشاره به نوسان کاهشی قیمت دلار در بازار پشت خطی باور دارند که این اتفاق احتمالا به کام سکه‌بازان خوش نخواهد آمد.

از سوی دیگر قیمت طلای جهانی دیشب از کانال ۱۹۰۰ دلار عقب‌نشینی کرد و تا سطح ۱۸۸۹ دلار پایین آمد.

همچنین در شرایط فعلی به نظر می‌رسد عده‌ای از معامله‌گران با توجه به اخبار و سیگنال‌های سیاسی از جمله سفر قریب‌الوقوع وزیر امور خارجه ایران به عربستان، پررنگ شدن خبر آزادسازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی و افزایش فروش نفت ایران به چین و ... سعی می‌کنند در خرید سکه احتیاط کنند.

قیمت واقعی سکه امامی در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان است که فاصله آن با قیمت نقدی در بازار در حدود ۲۷ درصد است.

قیمت سکه دیشب در حدود ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به فروش رسید. در شرایط کنونی با توجه به افت قیمت طلا و قیمت دلار ، قیمت سکه مرز حمایتی ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد.

با این حال در صورتی که دلار در بازار نقدی افت خاصی را تجربه نکند احتمالا سکه هم نزدیک مرز بین ۲۷ و ۲۸ میلیون تومان در نوسان باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد