اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

علت تاثیر زیاد شایعات روی قیمت دوج چیست؟

دوج کوین یکی از ارزهای رمزنگاری‌شدهٔ منبع باز است که به‌عنوان کوین میم و کوین سگ شناخته می‌شود، چون در لوگوی خود از سگ استفاده کرده‌است.

دوج کوین یکی از ارزهای رمزنگاری‌شدهٔ منبع باز است که به‌عنوان کوین میم و کوین سگ شناخته می‌شود، چون در لوگوی خود از سگ استفاده کرده‌است. این ارز در ابتدا قرار بود پروژه‌ای طنز باشد، ولی به مرور زمان، به ارزی باارزش تبدیل شد. این ارز دیجیتال جایگاه برتری بین میم‌ها حفظ کرده و می‌تواند در آینده هم با سایر ارزهای دیجیتال به رقابت بپردازد. دوج به سخنان و اقدامات ایلان ماسک واکنش نشان می‌دهد که درپی خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این ارز در شبکه‌های اجتماعی ممکن است ادغام شود. شما برای معامله و سرمایه‌گذاری باید از نوسانات بالای ارزهای رمزنگاری‌شده اطلاع داشته باشید و هنگام سرمایه‌گذاری دقیق‌تر عمل کنید. چرا قیمت DOGE در حال افزایش است؟ چه عواملی می‌تواند قیمت را به بالاترین حد تاریخ برساند؟ تبدیل دوج به تومان چگونه است؟ این‌ها سوالاتی هستند که در ادامهٔ متن، به پاسخ آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اطلاعاتی دربارهٔ دوج کوین

پلتفرم Dogecoin بیشتر از 10 سال است که وجود دارد. بنابراین این ارز می‌تواند دوره‌های بحرانی را پشت سر بگذارد و جایگاه خود را در 30 رتبهٔ برتر از نظر سرمایه‌گذاری حفظ کند. این ارز دیجیتال به‌صورت فعال، توسط جامعهٔ کریپتو تحت پشتیبانی قرار گرفته‌است که این امر باعث افزایش قیمت Dogecoin نیز می‌شود. شما برای تبدیل دوج به تومان، می‌توانید از ماشین حساب ارز دیجیتال استفاده کنید تا بدانید به‌طور دقیق، چقدر سود یا ضرر کرده‌اید. تحلیلگران بازار ارز دیجیتال معتقدند که دوج ارز خوبی برای معامله‌های کوتاه‌مدت است و حتی می‌تواند در استراتژی‌های بلندمدت هم مورد استفاده قرار بگیرد.

عوامل مؤثر بر قیمت دوج کوین

عوامل کلیدی وجود دارند که بر قیمت دوج کوین تأثیر می‌گذارند این عوامل به شرح زیر هستند:

حمایت شخصیت‌های رسانه‌ای و جامعه که علاقه‌مند به ارزهای دیجیتالی هستند و از میم کوین حمایت می‌کنند.

اظهارات افراد خاص و تصمیمات مقامات نظارتی ممکن است باعث شود که قیمت دوج دچار نوسان شود.

امکان استخراج وجود دارد و ماینرها می‌توانند ارز استخراج کنند که در این صورت افزایش عرضه، منجر به افزایش تورم نیز خواهد شد.

وضعیت کلی بازار سرمایه‌گذاران هم می‌تواند عاملی مؤثر در قیمت دوج باشد.

توسعهٔ فناوری پلتفرم Dogecoin و مشارکت‌های استراتژیک.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، قیمت DOGE همبستگی تقریباً بالایی با ارزش کل بازار دارد.

آیا Dogecoin در یک روز و یک هفته افزایش می‌یابد؟

برای این‌که بتوانید تحلیل کوتاه‌مدت یک‌روزه یا یک‌هفته‌ای داشته باشید، باید از شاخص‌های پایهٔ تحلیل تکنیکال در بازه‌های زمانی مختلفی استفاده کنید. شما می‌توانید با سیگنال و نوسان‌های این ارز، بفهمید که در حال کاهش است یا در حال افزایش، البته توجه کنید که هرچقدر تعداد تطابق در اندیکاتورها بیشتر باشد، دقت پیش‌بینی قیمت هم بیشتر می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های تحلیل و تکنیکال، یک تحلیلگر قوی شوید، حرکت‌ها را ارزیابی کنید و سودهای زیادی به‌دست آورید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که سیگنال‌ها امکان دارد در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت عمل کنند. اگر می‌خواهید به خرید دوج کوین یا هر ارز دیگری اقدام کنید و بیشتر از یک هفته آن را نگه دارید، می‌توانید از سیگنال‌ها در تایم‌فریم‌های روزانه و هفتگی استفاده کنید.

پیش‌بینی قیمت دوج کوین در سال 2023، 2025

باید بدانید که محدودیتی در بالا یا پایین شدن قیمت ارزهای دیجیتال وجود ندارد ولی کمتر کسی ریسک می‌کند تا بتواند به هر نحوی که شده ارز را بخرد. توجه کنید که اگر قیمت افزایش یابد، ممکن است کاهش قیمت هم پس از آن رخ دهد و برعکس. پس هیچ‌گاه برای خرید یا فروش عجله نکنید. قیمت 0.05-0.06 دلار یک سطح حمایت قوی است و نزول به زیر این سطح تقریباً بعید است. این ارز با 0.74 دلار به بالاترین حد تاریخ رسیده است و پیش‌بینی‌های قیمت دوج نشان می‌دهد که سطح 0.25-0.30 دلار می‌تواند قیمت متعادلی باشد و فعلاً در حال حاضر بعید است که سکه به بالاترین حد خود برسد. البته شایان ذکر است که قیمت Dogecoin افزایش خواهد یافت ولی نه به شدت سال‌های گذشته.

آیا Dogecoin می‌تواند دوباره کاهش پیدا کند؟

فردی که به خرید دوج کوین یا فروش آن می‌پردازد، باید بداند که حرکت روند صعودی، کاهش قیمت را هم به دنبال خواهد داشت. در بازه‌های بلندمدت DOGE در چرخه‌ها حرکت کرده و از حرکات ارزش بازار تقلید می‌کند. همچنین در بازه‌های کوتاه‌مدت، نوسان‌های قیمتی امکان دارد ناشی از واکنش جامعه به توییت‌های اینفلوئنسرهای رمزنگاری باشد. بنابراین سطح قبلی دوج باز هم دیده خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌های تحلیلی، قیمت DOGE می‌تواند در دسامبر 2023، 0.133 و در دسامبر 2025، 0.251 باشد.

بهترین صرافی‌ها برای خرید دوج کوین

در این بخش به صرافی‌هایی جهت خرید دوج کوین خواهیم پرداخت. این صرافی‌ها دارای ماشین حساب ارز دیجیتال برای تبدیل دوج به تومان هم هستند و شما می‌توانید از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید:

صرافی والکس (WALLEX)

این صرافی دارای پشتیبانی حرفه‌ای، ابزارهای مدرن و پیشرفته برای انجام معاملات مانند: حد سود و ضرر، پنلی برای گزارش سود و ضرر، دارای قابلیت تنظیم هشدار قیمت و حتی نمودارهای قیمتی و ابزارهایی برای تحلیل بازار است. همچنین همواره برای حفظ امنیت دارایی‌های کاربران تلاش می‌کند. از این رو دارایی‌های شما در کیف پول اختصاصی، به‌صورت سرد نگه‌داری می‌شود و امنیت زیادی دارد. شما می‌توانید برای تبدیل ارز قیمتی ارز دوج کوین از ابزار تبدیل دوج کوین به تومان استفاده کنید.

صرافی بای بیت (Bybit)

این صرافی در سال 2018 به وجود آمد و چند مزیت تکنولوژی دارد که عبارتند از:

بیمهٔ متقابل فعالان بازار را در مقابل تغییرات احتمالی شدید قیمت فراهم کرده‌است.

برای پوزیشن‌های خرید و فروش، آفست وجود دارد. علاوه‌بر این، دارای عمق بازار نیز هست.

صرافی بایننس (Binance)

این صرافی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که از نظر شاخص‌های کل گردش مالی، تعداد کاربران فعال و ترافیک وب (آمار در موتورهای جستجو، رتبه‌بندی) رتبهٔ اول را دارد. علاوه‌بر این، صرافی بایننس یک استارت آپ ارز دیجیتال است که دارای دارایی بومی خود است که در اکوسیستم بایننس، به‌عنوان واحد داخلی پرداخت استفاده می‌شود.

سخن پایانی

دوج کوین ارز رمزنگاری‌شدهٔ منبع باز بوده که مورد توجهٔ افراد زیادی قرار گرفته‌است. در مطالب بالا، دربارهٔ عوامل مؤثر بر قیمت دوج کوین و بهترین صرافی‌ها مطالبی ارائه کردیم. صرافی والکس که دارای پشتیبانی حرفه‌ای‌ست و امنیت زیادی دارد، قابلیت‌های زیادی دیگری ازجمله تنظیم هشدار قیمت، نمودارهای قیمتی و... نیز دارد. امید است با خواندن این مقاله، بتوانید بهترین صرافی را انتخاب کرده و اقدام به سرمایه‌گذاری کنید تا بتوانید از این طریق، سود زیادی را به‌دست بیاورید.

منبع:

https://tradersunion.com/currencies/forecast/dogecoin/why-dogecoin-is-going-up/

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد