اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حجم معاملات گواهی سپرده شمش طلا از مرز یک تن عبور کرد

با احتساب معاملات امروز گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالای ایران، حجم معاملات از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، از مرز ۱۰ میلیون گواهی معادل بیش از یک تن شمش طلا عبور کرد

به گزارش سایت طلا به نقل از کالاخبر، از ابتدای راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بورس کالای ایران که به تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ باز می‌گردد تا روز جاری، در مجموع ۱۶۰۹۶ معامله ثبت شده که حجم آن‌ها از ۱۰ میلیون گواهی عبور کرد و از نظر وزنی معادل بیش از یک تن شمش طلاست.

معاملات گواهی سپرده شمش طلا در بستر معاملات بورس کالای ایران انجام می‌شود که در راستای برنامه‌های توسعه‌ای، ساعات جلسات معاملاتی به ۱۰ صبح تا ۱۷ افزایش یافت و از ساعت ۱۰ تا ۱۰:۳۰ دوره پیش گشایش و ۱۰:۳۰ تا ۱۷ حراج پیوسته است. این بازار شاهد حضور فعالان حقیقی متعددی است و دسترسی برخط انجام معاملات از سوی بسیاری از شرکت‌های کارگزاری پیشرو در بازار فراهم شد. اقدام‌های بورس کالای ایران در توسعه هرچه بیشتر بازار شمش طلا، نوید چشم اندازی روشن از آینده این بازار می‌دهد.

استقبال بانک‌ها در پذیرش خزانه در بورس کالا به عنوان محل سپرده گذاری شمش‌های طلا در کنار حضور فعال واردکنندگان طلا و بازارگردانان فعال این حوزه، بیانگر استمرار روند مطلوب کنونی است. با انتشار فهرست شمش‌های قابل پذیرش شرکت‌های خارجی تولید کننده شمش طلا، حوزه عرضه بازار بیش از پیش تقویت می‌شود؛ بطوریکه محدودیت خرید برای اشخاص حقوقی برطرف می‌شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد