اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبر خوب برای مستاجرها؛ ترمز افزایش اجاره بها کشیده شد + جدول

یک مشاور املاک می‌گوید: هم‌اکنون در محله پیروزی متقاضی رهن و اجاره وجود دارد؛ در طول 3 ماه گذشته رهن و اجاره افزایشی بوده اما این روند متوقف شده است .

به گزارش سایت طلا، محله پیروزی در شرق پایتخت و در منطقه 13 تهران قرار دارد. این محله از جنوب به بزرگراه محلاتی، از شمال به خیابان ۵/۳۱ نیرو هوایی، از شرق به بزرگراه بسیج و از جهت غرب به میدان شهدا (ژاله سابق) متصل می‌شود.یک واسطه‌گر ملکی با اشاره به روند افزایشی رهن و اجاره در محله پیروزی در چند ماه اخیر به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون در این محله متقاضی رهن و اجاره وجود دارد؛ در طول 3 ماه گذشته رهن و اجاره افزایشی بود اما خبری از اینکه بالاتر برود نیست.

سال گذشته واحدی 100 متری در محله پیروزی را می‌شد با 400 میلیون تومان رهن به صورت رهن کامل اجاره کرد؛ اما هم‌اکنون رهن کامل همان واحد یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

در محله پیروزی، برای واحدی با 60 مترمربع زیربنا، 130 میلیون تومان رهن و 9 میلیون تومان اجاره و آپارتمانی دیگر با 75 مترمربع زیربنا، 300 میلیون تومان رهن و 10 میلیون تومان اجاره ماهانه پیشنهاد شده است.

رهن کامل واحدی با 150 مترمربع زیربنا، یک میلیارد و 250 میلیون تومان و رهن کامل واحدی با 52 مترمربع زیربنا، 400 میلیون تومان است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد