اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با مقایسه دوربین های ultra s23 و آیفون 13 متعجب می شوید + فیلم

با دیدن ویدئو مقایسه دوربین های ultra s23 و آیفون 13 متعجب می شوید.

به گزارش سایت طلا، گوشی موبایل سامسونگ S23 اولترا نیز، به یک دوربین 200 مگاپیکسلی فوق قدرتمند مجهزشده که می‌تواند تصاویر را با بالاترین کیفیت ممکن نیز ثبت کند. لنزهای 12 مگاپیکسل اولترا واید و لنز دوگانه 10 مگاپیکسلی تله فوتو می‌توانند به‌راحتی زوم اپتیکال 3 برابری در آیفون 13 پرو مکس را تحقیر کنند. البته باید به این قابلیت مهم اس 23 اولترا اشاره کنیم که قابلیت زوم 100 برابری دارد، در حالی که آیفون 13 پرومکس تنها قابلیت زوم 15 برابری را دارد.

به گزارش سایت طلا،شرکت اپل به استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات در ساخت محصولاتش شهرت دارد و سری آیفون 13 هم از این قاعده پیروی می‌کنند. با توجه به اهمیت بسیار بالای نقش دوربین در رقابت شرکت‌های تولیدکننده موبایل، تعجبی ندارد اگر کوپرتینویی‌ها تمرکز اصلی خود را روی پیشرفت و بهینه‌سازی در این بخش بگذارند.

. دوربین اصلی به‌کار رفته در سری آیفون 13 از نوع واید و 12 مگاپیکسلی است؛ با این تفاوت که میزان گشودگی دیافراگم این دوربین در مدل‌های استاندارد و مینی f/1.6 است؛ درحالی‌که این عدد در مدل‌های پرو و پرو مکس به f/1.5 می‌رسد. بنابراین؛ iPhone 13 Pro و Pro Max توانایی دریافت 14 درصد نور بیش‌تر را دارند. بررسی دوربین آیفون 13 نشان می‌دهد، مدل‌های پرو و پرو مکس امسال به‌ترتیب 100 و 40 درصد بیش‌تر از نمونه‌های نسل قبل خود موفق به جذب نور در تاریکی می‌شوند که این مسئله بیان‌گر تلاش اپل برای به‌دست آوردن عنوان بهترین دوربین گوشی 2021 است.

غول دنیای تکنولوژی برای رسیدن به خواسته‌اش، سنسورهای بزرگ‌تر را با لنزهای روشن‌تر ترکیب کرده؛ البته فاکتورهای دیگر مانند الگوریتم‌های نرم‌افزاری هم در این بهبود عملکرد نقش داشته‌اند. گذشته از این، ترکیب Sensor-Shift و لرزش‌گیر لنز اپتیکال در مدل‌های امسال، این امکان را به دوربین می‌دهد که به‌مدتی طولانی‌تر نور دریافت کند تا در حالت شب، عکس‌های بهتر و با نویز کم‌تری را به ثبت برساند. تفاوت Optical Image Stabilization و Sensor Shift Stabilizatoin: در حالت اول، این لنز است که می‌تواند تا 1000 بار در ثانیه به اطراف حرکت کند. در حالت دوم، لنز ثابت می‌ماند و سنسور با سرعتی معادل 5000 بار در ثانیه حرکت می‌کند و توانایی بیش‌تری در تصحیح حرکات و لرزش‌ها دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد