اونس طلا2337.71
مظنه14,786,000
18 گرم3,413,300
ارزش سکه33,312,858
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

این سوپر لاکچری طلایی، سخت ترین پروژه سفارشی تاریخ بوگاتی بوده است! + ویدیو

بوگاتی نسخه سفارشی جدیدی از سوپرکار Chiron با نام Golden Era را به نمایش گذاشت. شیرون سوپر اسپرت طلایی پروژه‌ای ویژه در تاریخ این شرکت است.

بوگاتی نسخه سفارشی جدیدی از سوپرکار Chiron با نام Golden Era را به نمایش گذاشت. شیرون سوپر اسپرت طلایی پروژه‌ای ویژه در تاریخ این شرکت است.

بوگاتی که ریشه آن به سال ۱۹۰۹ در شهر مولشایم (که آن زمان جزو آلمان بود) بر می‌گردد، در قله صنعت خودرو جا دارد. این خودروساز که حالا ملیت فرانسوی دارد، همواره محصولاتی را به تولید رسانده است که مرزهای این صنعت را جا به جا کرده‌اند. به عبارتی دیگر، بوگاتی یعنی ترکیبی از طراحی پرظرافت بی‌مثل مانند و عملکرد خارق‌العاده روی آسفالت. حالا بوگاتی در قالب یک پروژه سفارشی که آماده‌سازی آن دو سال زمان برده، تلاش کرده است میراث غنی خود را به نمایش بگذارد.

بوگاتی به‌تازگی از یک نسخه سفارشی از بوگاتی شیرون سوپر اسپرت با نام «Golden Era» رونمایی کرد. این نسخه به سفارش یک مشتری پر و پا قرص بوگاتی ساخته شده که به جمع‌آوری کلکسیون از ساخته‌های این خودروساز فرانسوی می‌پردازد. این مشتری می‌گوید پیشرانه W16 شیرون دستاوردی به یاد ماندنی در تاریخ صنعت خودرو است که باید نسبت به اهمیت آن اگاه بود. بنا به گفته بوگاتی در وب‌سایت رسمی خود، این شیرون طلایی چالش‌برانگیزترین پروژه سفارشی تاریخ آن بوده است.

بنا به گفته «آخیم انشایت» (Achim Anscheidt)، مدیر طراحی سابق بوگاتی که در پروژه شیرون سوپر اسپرت طلایی هم حضور داشته، در طراحی این نسخه ویژه به نقاط کلیدی تاریخ بوگاتی توجه کرده‌اند؛ از دوره اتوره بوگاتی، جین بوگاتی و رولاند بوگاتی که می‌توان آن را اولین دوره طلایی این شرکت بر شمرد تا شکل‌گیری بوگاتیِ امروز با محصولات فراموش‌نشدنی جدید.

بدنه بوگاتی شیرون سوپر اسپرت نسخه ویژه Golden Era رنگ طلایی خاصی با نام Doré و همچنین لایه‌ای متالیک به رنگی با نام Nocturne Black دارد. روی این رنگ طلایی دیدنی بدنه و همچنین داخل کابین دست‌کشیده‌های ساخته‌های جدید و قدیمی بوگاتی به چشم می‌خورند. در واقع، این شیرون یک سوپرکار سفارشی پر زرق و برق پرهزینه برای گشت‌وگذار در خیابان‌ها نیست، بلکه ساخته‌ای است که فقط یک عاشق و شیفتهِ آشنا به تاریخ بوگاتی از تماشای آن در پارکینگ خود لذت می‌برد. نظر شما کاربران گجت نیوز راجع به این خودرو چیست؟

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد