اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحولی جدید در صنعت طلا و جواهر هند + عکس

هندی ها برای اولین بار اقدام به ساخت مصنوعات طلا و جواهر ظریف و جدید کرده اند که توان مقابله با مصنوعات ساخته شده ترکیه را دارد و چنانچه وارد بازار شود چون قیمت پایین تری نسبت به مصنوعات ترک دارد قطعا می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش سایت طلا،نمایشگاه طلا و جواهر بمبئی دارای 3250 غرفه و پذیرای 1850 غرفه‌دار در مساحتی حدود 70000 متر مربع تشکیل شد.

از ایران و اصفهان نیز هیاتی از مسئولان و بزرگان از نمایشگاه بزرگ طلاو جواهر هند بازدید بعمل آوردند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:میزان بازدید کننده از نمایشگاه طلا و جواهر هند زیاد بود و از کشورهای مختلف از جمله ترکیه ،مالزی،ژاپن و کشورهای دیگر حضور داشتند.

حمید رضا نیکخواه گفت:در حاشیه نمایشگاه بنکداری ها و خرده فروشی های زیادی از کشورهای مختلف اقدام به خرید از غرفه داران می کردند.

نمایشگاه طلا و جواهر هند

وی توصیه کرد مسئولین نمایشگاه اصفهان می بایستی از همین حالا اقدام به رایزنی با مسئولین نمایشگاه هند و کشورهای مختلف کنند و همچنین تاریخ برگزاری نمایشگاه را با نمایشگاه های دنیا بررسی کنند تا همزمان برگزار نشود و در جهت هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه در سال های آینده اقدامات لازم را انجام دهند.

نمایشگاه طلا و جواهر هند

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گستردگی و تعداد زیاد غرفه در نمایشگاه،عرضه تولیدات زیاد و در عین حال تقاضای زیاد و ایجاد یک سالن مجزا برای جواهر را از مزیت های نمایشگاه طلا و جواهر هند دانست.

نیکخواه همچنین از تولید مصنوعات جدید و جذاب در این نمایشگاه خبر داد که مورد سلیقه ایرانیان و کشورهای دیگر می باشد.

نمایشگاه طلا و جواهر هند

رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ های قیمتی اصفهان نیز در مصاحبه با سایت طلا گفت:این نمایشگاه در 7 سالن و با حضور حدود 1000غرفه برگزار شد که یک سالن آن نیز شامل ابزار و ماشین آلات از سراسر دنیا به عرضه محصولات خود پرداختند.

نمایشگاه طلا و جواهر هند

نمایشگاه طلا و جواهر هند

نمایشگاه طلا و جواهر هند

محسن طلائی مینایی خاطر نشان ساخت هندی ها برای اولین بار اقدام به ساخت مصنوعات طلا و جواهر ظریف و جدید کرده اند که توان مقابله با مصنوعات ساخته شده ترکیه را دارد و حرفی برای گفتن در بازار دنیا ایجاد خواهند کرد و اگر وارد بازار شود چون قیمت پایین تری نسبت به مصنوعات ترک دارد قطعا می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

وی همچنین میزان بازدیدکننده از نمایشگاه را زیاد توصیف کرد و گفت:از کشورهای مختلف در سراسر دنیا حتی آفریقا حدود 100 تا 150 نفر دعوت کرده بودند و به آنها سوبسید حدود 600 دلاری داده بودند در ضمن اینکه کشورهای دیگر به جز ایران از این نمایشگاه می توانستند خرید کنند اما بازدیدکنندگان ایران به دلیل ممنوعیت ورود مصنوعات طلا نمی توانستند خریداری کنند.

نمایشگاه طلا و جواهر هندنمایشگاه طلا و جواهر هندنمایشگاه طلا و جواهر هندنمایشگاه طلا و جواهر هند

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا در جهت هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه در ایران بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد